هالک: می توانستم در بهترین تیم های اروپایی بازی کنم، مدیر برنامه هایم مرا در راستا اشتباهی قرار داد

به گزارش مجله پارمیسفان، مهاجم برزیلی تیم شانگهای SIPG چین از مدیر برنامه هایش به خاطر قرار دادن او در یک راستا اشتباه انتقاد کرد.

هالک: می توانستم در بهترین تیم های اروپایی بازی کنم، مدیر برنامه هایم مرا در راستا اشتباهی قرار داد

به گزارش خبرنگاران، ویرا سوزا، مهاجم 32 ساله برزیلی که به هالک معروف است پس از هشت فصل بازی در تیم های پورتوی پرتغال و زنیت سن پترزبورگ سال 2016 میلادی راهی سوپر لیگ چین شد تا پیراهن تیم شانگهای SIPG را بر تن کند.

هالک درباره شرایط این روزهای خود به شبکه تلویزیونی 360 روسیه گفت: هنوز 2 سال دیگر از قراردادم با تیم شانگهای SIPG باقی مانده و آن را به انتها خواهم رساند، البته نمی دانم چه آینده ای در انتظارم پس از انتها قراردادم است. اینجا در چین خوشحالم اما دلتنگ روسیه نیز هستم. 32 سال دارم و اغلب مردم به من می گویند می توانم در بهترین تیم های اروپایی بازی کنم. پورتوی پرتغال و زنیت سن پترزبورگ هم تیم های بزرگ اروپایی هستند اما لیگ های انگلیس، اسپانیا و یا ایتالیا بیشتر به چشم می آیند. متاسفانه چنین فرصتی نصیب من شد و شاید مدیر برنامه هایم مرا در جهت اشتباهی قرار داد. اغلب می شنوم که آمارها و توانمندی های فردی من باعث می شوند تا بتوانم برای بزرگ ترین تیم های اروپا بازی کنم اما الان افسوس نمی خورم. از بازی در تمامی تیم هایی که بودم راضی هستم.

این مهاجم برزیلی در سال های 2012 تا 2016 میلادی 148 بازی در ترکیب تیم زنیت سن پترزبورگ انجام داد که حاصل آن 76 و 60 پاس گل بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 143

به "هالک: می توانستم در بهترین تیم های اروپایی بازی کنم، مدیر برنامه هایم مرا در راستا اشتباهی قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالک: می توانستم در بهترین تیم های اروپایی بازی کنم، مدیر برنامه هایم مرا در راستا اشتباهی قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید