کلانتری: به راحتی به تیمی باج نمی دهیم

به گزارش مجله پارمیسفان، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با استقلال تهران توضیحاتی را گفت.

کلانتری: به راحتی به تیمی باج نمی دهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفراس مطبوعاتی قبل از دیدار با تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: استقلال تیم خوبی است و 3 بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. از آن طرف هم تیم فجر سپاسی هم به لطف همه عزیزان، با وجود 2 باختی که داشتیم، شایستگی های خودش را نشان داده است.

کلانتری در مورد تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: ما یک تیم سخت کوش هستیم و به راحتی به تیمی باج نمی دهیم. قطعا یک بازی جاندار، تاکتیکی و پربرخورد در زمین رقم خواهد خورد. بازیکنان ما یک ثانیه هم عقب نشینی نخواهند کرد و اگر بازی 120 دقیقه هم طول بکشد، تمام تلاش های خود را به کار می گیرند و می خواهند شایستگی خودشان را نشان دهند. ما وظیفه داریم از تیم خود حمایت کنیم.

سرمربی فجرشهید سپاسی شیراز در مورد مصدومان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در مصاف با استقلال گفت: شهرام گودرزی و خانی 2 بازیکن مصدوم ما هستند که هنوز شرایط بازی پیدا نکرده اند. اما سایر بازیکنان سرحال هستند و هیچ مسئله ای برای بازی ندارند. حسین مهربان هم به آمادگی خوبی رسیده و ما می توانیم از او استفاده کنیم.

کلانتری خاطر نشان کرد: وقتی بازی آخر ما در لیگ یک به اتمام رسید، فردای آن روز مدیرکل ورزش و جوانان شیراز پیگیر شرایط 2 چمن ورزشگاه بودند. این را به فال نیک می گیریم و حتی نگذاشتند که یک هفته از این موضوع بگذرد. این نشان می دهد که مدیرکل تمام تلاش خود را به کار گرفته است. چیزی که الان مشاهده می کنیم، شاید در مقایسه با چمن های دیگر صد در صد عالی نباشد، اما همین که مدیران و مسئولان پیگیر ورزشگاه بوده اند و تلاش کرده اند، تشکر می کنیم. این تلاش ها باعث می شود که به آینده امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید

  • کلانتری: فجر با ترکیب هجومی به میدان می رود
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1925

به "کلانتری: به راحتی به تیمی باج نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: به راحتی به تیمی باج نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید