کشف یک مورد مزرعه ارز دیجیتال غیرمجاز در هلیلان

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/ایلام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در هفدهمین مانور شرکت توزیع برق در سطح استان، یک مورد مزرعه ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان هلیلان کشف شد.

کشف یک مورد مزرعه ارز دیجیتال غیرمجاز در هلیلان

هادی شیرخانی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته و به دنبال تشخیص کارشناسان شرکت توزیع از میزان مصرف بیش از حد برق در کارگاهی نزدیک شهرستان هلیلان و حصول اطمینان از استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال، با نیروی انتظامی به مکان مورد نظر مراجعت نمودیم، اظهار کرد: در این مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال 30 دستگاه ماینر و مبدل غیرمجاز کشف و ضبط شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: ارزش ریالی دستگاه های مکشوفه 9 میلیارد ریال بوده است که فرد متخاطی توسط نیروی انتظامی شناسایی شده و تحت تعقیب است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های ماینر، برق زیادی مصرف می کنند، یادآور شد: تا به امروز 8 مورد مزرعه ارز دیجیتال و 106 دستگاه ماینر کشف و ضبط شده است.

شیرخانی با قدردانی از نیروی انتظامی در کشف مزارع غیرمجاز ، گفت: استخراج کنندگان غیرمجاز بدانند نیروی انتظامی با تمام قدرت همراه صنعت برق است و یقیناً تبعات سنگینی در انتظار آنان است.

شیرخانی از مردم شریف استان بابت اطلاع رسانی از وجود چنین مواردی که در میزان مصرف برق خلل وارد می کنند، خاطر نشان کرد: مردم عزیز استان در جهت کاهش خاموشی ها، محل استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارزها را گزارش کنند و مطمئن باشند اطلاعات شخصی آنها کاملا محرمانه در سامانه باقی خواهند ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1708

به "کشف یک مورد مزرعه ارز دیجیتال غیرمجاز در هلیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک مورد مزرعه ارز دیجیتال غیرمجاز در هلیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید