کشتی کروز و سفری متفاوت به بهترین مقاصد گردشگری

به گزارش مجله پارمیسفان، مسافرت و گشت و گذار، همیشه یکی از موضوعات مورد توجه است. سال جاری نیز همچون سال های گذشته، مقاصد گردشگری پرطرفدار معرفی شدند. اما در مطلب پیش رو ما قصد داریم در کنار مرور این جاذبه های گردشگری، راهی مناسب برای سفر به آنها را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم.

کشتی کروز و سفری متفاوت به بهترین مقاصد گردشگری

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

سیر و سیاحت و بازدید از گوشه و کنار دنیا از جمله فعالیت های مورد علاقه بسیاری از افراد است. افراد زیادی در طول امسال یا به سفر رفته اند یا برای یک مسافرتی فراموش نشدنی برنامه ریزی نموده اند. اما شاید بد نباشد قبل از تصمیم گیری نهایی، نگاهی نیز به فهرست ما داشته باشید.

کارشناسان فعال و خبره در زمینه گردشگری، امسال نیز شماری از بهترین کشورهای دنیا را برای بازدید معرفی نموده اند. 10 مقصدی که در ادامه معرفی می گردد جایگاهی خاص در این فهرست دارند. اما در کنار معرفی آنها، شیوه ای متفاوت برای سفر نیز آنالیز خواهد شد.

انتخاب مقصد مورد نظر تنها بخشی از دغدغه هایی است که مسافران را درگیر خود می نماید. در کنار این انتخاب، شیوه ی مسافرت نیز اغلب مورد توجه است. هواپیما، قطار، اتوبوس و ماشین شخصی از جمله وسایل حمل و نقلی هستند که بخش عمده جابجایی مسافران را برعهده دارند. اما نظر شما در خصوص کشتی های کروز چیست؟ یک مسافرت منحصربه فرد با سبک و سیاقی متفاوت و البته امکانات لوکس و تجملی.

نیوزیلند با کشتی کروز

نیوزیلند و جاذبه های غیرقابل انکارش همواره در عرصه صنعت توریسم و گردشگری حرف های بسیاری برای گفتن داشته و دارد. این کشور با طبیعتی زیبا و خیره نماینده، علاقمندان فراوانی را مجذوب خود نموده و هر ساله شاهد حضور مسافران بی شماری از گوشه و کنار دنیا است.

در سال های اخیر و به واسطه ساخت آثار مطرح و شاخص دنیای سینما همچون ارباب حلقه ها و هابیت این جذابیت چند برابر هم شده است.

اما اگر قصد دارید در یک سفر دریایی فراموش نشدنی سفری به این کشور بکر و تماشایی بروید، اجازه دهید کشتی Crystal Symphony را به شما معرفی کنیم. این کشتی که از بندر سیدنی استرالیا لنگر می کشد، فرصتی مناسب در اختیار مسافران خود قرار می دهد تا از امتیازات تحسین برانگیز نیوزیلند نهایت استفاده را ببرند.

هاوایی با کشتی کروز

وقتی صحبت از بهشتی زمینی می گردد، نام هاوایی درخششی خاص و خیره نماینده دارد. باوری که شاید چندان هم بیراه نباشد. تنها کافی است نگاهی به زیبایی های چشم گیر این جزایر داشته باشیم تا درستی این باور به ما اثبات گردد. جایی که زلال آبی آب در کنار سبزی باطراوت جنگل، شکوهی فراموش نشدنی دارد.

اگر قصد دارید گشتی متفاوت و مهیج در اطراف این جزایر داشته باشید، پیشنهاد ما مسافرت با کشتی کروز Pride of America است.

مکزیکن ریورا (Mexican Riviera) با کشتی کروز

این ناحیه که در کنار دیگر مناطق محبوب گردشگری این منطقه همچون کابو سن لوکاس (Cabo san Lucas) و پوئرتو والرتا (Puerto vallarta) قرار گرفته است، همواره و همواره در شمار مقاصد گردشگری پرطرفدار، داغ و مورد توجه است.

کشتی Carnival Miracle گزینه ای مناسب برای سفر به این منطقه است. این کشتی از لس آنجلس حرکت نموده و بی شک ساده ترین راه برای رسیدن به این منطقه است. در عین حال خود این مسافرت دریایی نیز خالی از تفریح و هیجان نیست.

سواحل و خطوط ساحلی مدیترانه با کشتی کروز

منطقه دریای مدیترانه در حوزه گردشگری بسیار پر طرفداری است. خطوط ساحلی این منطقه نیز بسیار زیبا و خوش منظره هستند.

اگر مایلید هم از این خطوط تماشایی دیدن کنید و هم لذت حضور در یک کشتی مجهز و لوکس را تجربه کنید، بد نیست Viking Star را مدنظر قرار دهید. کشتی که با امکاناتی مجلل و شایسته، میزبانی خوب برای مسافران خود بوده و گشت و گذار مدیترانه ای شما را به یادماندنی تر می نماید.

برمودا با کشتی کروز

منطقه دریای کارائیب از نظر زیبایی هیچ کم و کاستی ندارد، اما برمودا مدت هاست که در مرکز توجه مسافران و گردشگران بسیاری در گوشه و کنار دنیا بوده است.

اما برای آن دسته از افراد که دوست دارند علاوه بر بازدید از این ناحیه زیبا، سفری سرگرم نماینده و متفاوت را نیز تجربه نمایند، Norwegian Breakaway انتخاب ایده آلی خواهد بود. کشتی که امکانات لوکس و تجملاتی را با هیجان و تفریح ادغام نموده و خالق خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی است.

تاهیتی با کشتی کروز

تاهیتی از جمله مقاصد گردشگری گرمسیری است که زیبایی، سکون و آرامشش حتی سخت گیرترین مسافران را نیز راضی و خرسند می نماید.

کشتی تفریحی Oceania Marina برنامه مسافرتی کاملی برای این منطقه دارد، سفری که دست کم بین 10 تا 18 روز به طول می انجامد.

جزایر کارائیب با کشتی کروز

جزایر کارائیب همواره در فهرست مقاصد گردشگری مورد توجه مسافران قرار داشته است. به ویژه برای تجربه یک سفر آرامش بخش توأم با لذت از جاذبه های طبیعت، شاید هیچ نقطه به این اندازه محبوب نباشد.

اما برای آن دسته که قصد سفر به این منطقه را دارند، کشتی Seven Seas Navigator بهترین انتخاب است. کشتی که هم از لحاظ هزینه به صرفه بوده و هم سفری خاطره انگیز برای مسافران رقم می زند.

آلاسکا با کشتی کروز

شاید وقت آن رسیده که کمی از سواحل آفتابی، درختان نخل و آب های گرم فاصله گرفته و سری به نقاط سردسیر زمین بزنیم، آلاسکا هم از جمله مقاصد گردشگری محبوب امسال است.

لذت مشاهده چشم اندازهای بکر و دست نخورده مهم ترین خصوصیت این منطقه است که هر مسافری را شیفته و مجذوب خود می نماید.

افرادی که مایلند حقیقتا آلاسکا، حیات وحش و مناظر بدیع و دلفریب آن را از نزدیک لمس نمایند، بی شک به فرصت سفر با کشتی اکتشافی نشنال جئوگرافی نَه نمی گویند.

سفری دریایی به آن سوی اقیانوس اطلس- از نیویورک تا ساوت همپتون

یک گشت و گذار متفاوت به سبک قدیم آن هم با یک کشتی کلاسیک به نام Queen Mary 2. بی تردید این کشتی بهترین گزینه برای چنین سفری است.

جزایر یونان با کشتی کروز

از همان اوایلی که انسان علاقه خود را به سفر و گشت و گذار عیان کرد، این جزایر در صدر فهرست مقاصد گردشگری پرطرفدار بودند. با نگاهی به چشم انداز بدیع و مناظر رویایی آنها علت این مسئله را به خوبی درک خواهید کرد.

برای این سفر به یادماندنی گزینه های بسیاری روی میز است. اما اجازه دهید کشتی تفریحی Norwegian Jade را پیشنهاد کنیم؛ کشتی زیبا با امکاناتی مناسب.

فصل تابستان و ایام تعطیلات در پیش است، شما چه برنامه ای برای سفر دارید؟ مقاصد گردشگری مورد علاقه شما در داخل و خارج از کشور کدام است؟ و آیا شما از گشت و گذار با کشتی های تفریحی لذت می برید؟

منبع: کجارو
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 206

به "کشتی کروز و سفری متفاوت به بهترین مقاصد گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز و سفری متفاوت به بهترین مقاصد گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید