چین: قوانین سرمایه گذاری خارجی در حوزه های امنیتی بازبینی می شوند

به گزارش مجله پارمیسفان، چین به دنبال تصویب قوانینی است که به مقامات اجازه بازبینی سرمایه گذاری خارجی در حوزه های امنیت ملی است.

چین: قوانین سرمایه گذاری خارجی در حوزه های امنیتی بازبینی می شوند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی گفت که سیستم بازبینی سرمایه گذاری های خارجی در بخش های نظامی و همچنین سرمایه گذاری مهم در بخش انرژی، منابع ملی، سرمایه گذاری، فن آوری اینترنت و خدمات ملی را پوشش خواهد داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی سیستم بازبینی همراستا با رسوم بین المللی بوده و به توازن منافع مالی و لزوم تضمین امنیت ملی یاری خواهد نمود.

گزارش جدید وزارت بازرگانی چین نشان داد که سرمایه گذاری مستقیم خارجی در این کشور طی 11 ماه نخست امسال میلادی، 6.3 درصد افزایش یافته و به 899.38 میلیارد یوان (137.3 میلیارد دلار) رسیده است.

وزارت تجارت چین پیش از این تأکید نموده بود که رشد سرمایه گذاری خارجی در سه ماهه آخر سال ادامه خواهد داشت و این کشور اقدامات بیشتری را برای رسیدن به این هدف انجام می دهد.

دولت پکن اقدامات گسترده ای را برای ایجاد ثبات در تجارت و جذب سرمایه خارجی در این کشور همزمان با شیوع دنیای ویروس کرونا انجام داده است.

این وزارتخانه اخیراً اعلام نموده است که بسیاری از شرکت های خارجی در مراحل ابتدایی شیوع بیماری رویکرد صبر و انتظار را انتخاب کردند اما بعداً سرمایه گذاری های خود را گسترش دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1415

به "چین: قوانین سرمایه گذاری خارجی در حوزه های امنیتی بازبینی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: قوانین سرمایه گذاری خارجی در حوزه های امنیتی بازبینی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید