پیغام با شکست دورنای قعرنشین به رده دوم رسید، زور کاله به پیکان نرسید

به گزارش مجله پارمیسفان، در هفته نهم لیگ برتر والیبال، تیم های پیغام مشهد و پیکان تهران با پیروزی بر حریفان به رده های دوم و سوم صعود کردند.

پیغام با شکست دورنای قعرنشین به رده دوم رسید، زور کاله به پیکان نرسید

به گزارش خبرنگاران، هفته نهم لیگ برتر والیبال از ساعت 16 امروز(چهارشنبه) با انجام شش دیدار به خاتمه رسید که پیکان موفق شد با شکست کاله به رده سوم صعود کند و پیغام مشهد با پیروزی برابر دورنای قعر جدولی به رده دوم رسید.

در یکی از مهمترین بازی های هفته نهم تیم پیکان تهران در حالی رده چهارمی در خانه والیبال و در حضور کمتر از صد تماشاگر میزبان کاله مازندران بود که در آخرین دیدارش برابر شهرداری گنبد مغلوب شده بود و برای ماندن در جمع مدعیان محکوم به برد برابر زردپوشان آملی بود و در سوی مقابل شاگردان بهروز عطایی هم با توجه به شکست برابر سایپا به دنبال جبران بودند که در خاتمه این تیم پیکان بود که توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و با شش برد و 19 امتیاز به رده سوم صعود کند.

شاگردان محمد ترکاشوند توانستند ست های بازی را با امتیازهای 25-21، 18-25، 25-17 و 25-22 به سود خود به خاتمه ببرند تا همچنان جایگاهشان را در بین مدعیان حفظ نمایند.

در سوی مقابل زردپوشان آملی با قبول شکست برابر دیگر تیم خودروساز پایتخت با پنج برد و سیزده امتیاز به رده هشتم سقوط کردند.

در یکی از دیدارها تیم دورنای ارومیه در سالن غدیر میزبان تیم رده سومی پیغام مشهد بود که در خاتمه شاگردان محمد وکیلی با نتیجه سه بر صفر بازنده شد تا با قبول هشتمین شکستشان از جایگاهشان در قعر جدول تکان نخورند. در سوی نقابل پیغام مشهد با کسب هفتمین بردش 17 امتیازی شد و با توجه به استراحت شهرداری گنبد به رده دوم صعود کرد.

در یکی از دیدارها که بین تیم های نهم و دهم برگزار گردید شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز برابر مهمانشان فولاد سیرجان در عین ناباوری با نتیجه سه بر صفر بازنده شدند تا سیرجانی ها با کسب سومین بردشان جای شهرداری تبریز را در رده نهم بگیرند.

تیم شهروند اراک هم در خانه موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر عقاب نهاجا به برتری دست یابد تا با کسب چهارمین بردش 14 امتیازی گردد اما با توجه به مبروزی سایر مدعیان همچنان در رده هشتم باقی ماند.

در مهمترین دیدار این هفته تیم صدرنشین شهرداری ورامین در سالن شهید گل عباسی میزبان سایپا تهران است که بازی تا به این لحظه دو بر صفر به سود ورامینی ها است و هم اکنون در ست سوم جریان دارد.

همچنین خاتم اردکان در خانه برابر میزبانش شهرداری ارومیه قرار گرفته است که این بازی نیز در ست چهارم در حالی در جریان است که در مجموع اردکانی ها دو بر یک از مهمان قهرجدولی خود پیش هستند.

نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال به توضیح زیر است:

پیکان تهران 3 - کاله مازندران 1(25-21، 18-25، 25-17 و 25-22)

شهرداری ورامین 2 - سایپا تهران صفر(25-18، 25-20، در ست سوم در جریان است)

خاتم اردکان 2 - شهرداری ارومیه 1(25-21، 25-16، 23-25، در ست چهارم در جریان است)

دورنای ارومیه صفر - پیغام مشهد 3(21-25، 23-25 و 28-30)

شهرداری تبریز صفر - فولاد سیرجان 3(20-25، 24-26 و 23-25)

شهروند اراک 3 - عقاب نهاجا صفر(25-19، 26-24 و 30-28)

شهرداری گنبد(قرعه استراحت)

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 98

به "پیغام با شکست دورنای قعرنشین به رده دوم رسید، زور کاله به پیکان نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام با شکست دورنای قعرنشین به رده دوم رسید، زور کاله به پیکان نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید