وزرای ارتباطات و کار به استان گلستان سفر می نمایند

به گزارش مجله پارمیسفان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای امضاء تفاهم نامه طرح ملی تکاپو در استان گلستان به این استان سفر می نمایند.

وزرای ارتباطات و کار به استان گلستان سفر می نمایند

از سفر با ارزانترین قیمت تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان گفت: متولی اجرای طرح ملی تکاپو یا توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در کشور وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که در بخش های مختلف در کشور اجرائی می گردد.

وی اضافه کرد: براساس نیازسنجی صورت گرفته در استان و در راستای توسعه کسب و کار، طرح ملی تکاپو در بخش فناوری اطلاعات در استان گلستان با یاری بخش خصوصی اجرائی می گردد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان توضیح داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای امضاء تفاهم نامه طرح ملی تکاپو در استان گلستان روز شنبه به این استان سفر می نمایند.

مومنی گفت: در این تفاهم نامه که به امضای استاندار گلستان و بخش های خصوصی مجری این طرح ها می رسد، 22 پروژه با یاری بخش خصوصی در راستای فراوری و اشتغالزائی در استان اجرائی می گردد.

وی اظهار کرد: این 22 پروژه در حوزه های مختلف مانند فراوری محتوا، زیرساخت، گردشگری مجازی، چتر وای فای و فیبرنوری شهری و غیره در استان گلستان اجرا می گردد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: با اجرای کامل این پروژه ها برای 8 هزار نفر در استان شغل ایجاد می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 762

به "وزرای ارتباطات و کار به استان گلستان سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای ارتباطات و کار به استان گلستان سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید