وحید قلیچ خودش را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری به صورت رسمی قطع همکاری با داوود فنایی را خاطرنشان کرد.

وحید قلیچ خودش را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد کرد

حالا وحید قلیچ گلر پیشین پرسپولیس و مربی دروازه بان های سابق این تیم می گوید که این فرصت را برای جانشینی داوود فنایی به او بدهند.

بالاخره یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس با داوود فنایی قطع همکاری کردند. نظری ندارید؟

نگران نباشید! داوود فنایی آن قدر ارتباط دارد که به زودی تیم بگیرد و مشغول به کار شود.

ما نگران نیستیم! می خواستیم نظر شما را به عنوان گلر سابق پرسپولیس بدانیم؟!

ما که خیلی وقت است می گوییم داوود نمی تواند کمک کند و خودش باید زودتر می رفت که کار به اینجا کشیده نشود. او نتوانست از لحاظ فنی و عاطفی با گلرهایش ارتباط برقرار کند.

از گزینه های باشگاه برای جایگزینی فنایی خبر دارید؟

من شنیدم یک مربی خارجی که در تراکتور کار می کند (آلین دینکا) و محسن سیدی گزینه شده اند. خنده دار است محسن سیدی دوباره مربی گلر های پرسپولیس شود.

او سابقه کار در پرسپولیس را دارد.

اما همین محسن سیدی کمر علیرضا بیرانوند را شکست. او با کالدرون دست به یکی کرد تا رادوشوویچ را به جای بیرانوند فیکس کند. حالا دوباره فیلش یاد هندوستان کرده است. اگر محسن سیدی مربی گلر های پرسپولیس شود، شمشیر را من یکی از رو خواهم بست! مگر پرسپولیس گلر پیشکسوت ندارد که این آقا بخواهد بیاید و مربی گلر ها شود؟ این توهین به دروازه بان هایی است که در گذشته برای پرسپولیس بازی کرده اند.

شما چه کسی را پیشنهاد می دهید؟

لطفا این حرف من را به حساب خودخواهی نگذارید، اما خودم بهترین گزینه هستم!

یعنی وحید قلیچ به یحیی گل محمدی و پرسپولیس وحید قلیچ را پیشنهاد می کند؟!

ببینید، هیچ کس سابقه من را ندارد. اولا 12 سال در پرسپولیس بازی کردم و بالا و پایین این تیم را می شناسم. درثانی به عنوان مربی گلر ها با دروازه بان های بزرگی مثل عابدزاده کار کردم که از او بزرگ تر در فوتبال ایران نداشته و نداریم.

مطمئن هستید که می توانید...؟

از قول من بنویسید یک فرصت دو ماهه پرسپولیس به وحید قلیچ بدهد. شک نکنید خیال همه را از دروازه پرسپولیس راحت می کنم و پول هم نمی خواهم!

جدا؟!

بله، در این دو ماه پول هم نمی خواهم و اگر از کارم راضی بودند قرارداد ببندند. اگر نتوانستم دروازه پرسپولیس را درست کنم و گلر هایی در حد جام دنیای تحویل بدهم آن گاه من را جلوی استادیوم آزادی دار بزنید! شما بگویید چرا وحید قلیچ با این همه سابقه نباید گزینه مربی گلر ها در پرسپولیس باشد؟

نمی دانیم! شما خودتان بگویید؟

به خاطر اینکه لابی نکردم! به خاطر اینکه اهل لابی کردن نیستم. بو نمی کشم ببینم چه کسی گزینه مدیرعاملی یا سرمربیگری پرسپولیس است و بلافاصله پیامک بدهم و ارتباط بگیرم. اهل این کار ها نبوده و نیستم. شاید هم قیافه ام غلط انداز است، نمی دانم، اما آنچه می دانم و تعیین است وحید قلیچ 12 سال دروازه بان تیم پرسپولیس بوده است. این رکورد کمی نیست و هر کسی نمی تواند این همه سال درون دروازه پرسپولیس دوام بیاورد. زمانی که من مربی گلر های پرسپولیس بودم و عابدزاده را تمرین می دادم هیچ کس نمی دانست مربی دروازه بانی یعنی چه؟ اما حالا که پرسپولیس درون دروازه به مشکل خورده هیچ سراغی از من نمی گیرند. واقعا چرا؟ تضمین هم می دهم و می گویم 2 ماه به من فرصت بدهند.

بسیارخوب، خرید های نو پرسپولیس را چطور دیدید؟

تا اینجا که همه چیز خوب بوده است. علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برگشته و مرتضی پورعلی گنجی هم مدافع خوبی است. دانیال اسماعیلی فر می تواند فصل آینده ستاره لیگ برتر شود. همه این نفرات در سال منتهی به جام دنیای 2022 قطر انگیزه کافی برای موفقیت دارند و امیدوارم بتوانند هم به خودشان و هم پرسپولیس کمک کنند. با این نفرات و اسامی که برای خرید پرسپولیس مطرح می شود می توانیم فصل آینده قهرمان لیگ برتر شویم.

جدایی فرهاد مجیدی به سود پرسپولیس است یا نه؟

اینکه سرمربی استقلال جدا شده یا چه کسی است به من ربطی ندارد! من یک قسمی خورده بودم و به خاطر همان قسم هفته آخر و سربازی استقلال به استادیوم آزادی رفتم وگرنه همه می دانند من پرسپولیسی هستم. یک پرسپولیسی معمولی هم نیستم و سال ها عمر و جوانی ام را در این تیم گذراندم. من و نسل من زمانی در پرسپولیس بازی کردیم که خبری از پول نبود و فقط عشق به پیراهن قرمز ما را به این تیم کشاند. این را گفتم تا همه دوستان بدانند وحید قلیچ و وحید قلیچ ها پرسپولیسی هستند و هیچ کس هم نمی تواند ما را از تاریخ باشگاه پاک کند. امثال من وحید قلیچ دور دنیا را دور نزدیم و بعد بیاییم پرسپولیس و از همان اول تا آخر پیراهن این تیم را با افتخار پوشیدیم.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2121

به "وحید قلیچ خودش را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید قلیچ خودش را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید