واکنش افشاریان به وعده وزیر ورزش درباره VAR

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس کمیته داوران به صحبت های سجادی درباره VAR واکنش نشان داد.

واکنش افشاریان به وعده وزیر ورزش درباره VAR

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در واکنش به سوالی درباره ادعای وزیر ورزش مبنی بر پیاده سازی VAR گفت: فردا جلسه ای درباره وی ای آر داریم و تمام طرف های درگیر در این مقوله را خواهیم داشت. همانطور از آن دو شرکتی که در ایران نمایندگی دارند، دعوت کرده ایم که فردا در جلسه باشند. بعد از اتمام جلسه به جمع بندی خواهیم رسید؛ ان شاالله در روز های آینده شرکت مورد نظر را انتخاب کنیم.

او سپس به موضوع مهمی اشاره کرد و افزود: طبق توافقاتی که با طرفین (دو شرکتی که نمایندگی وی ای آر در ایران دارند) قرار شده تجهیزات را به ایران برسانند و به امید خدا بتوانیم داوران را در طی جام جهانی آموزش دهیم.

افشاریان درباره اینکه به نظر می رسد روند به خوبی در حال طی شدن است، تاکید کرد: بله آقای تاج خیلی نسبت به این موضوع مصر هستند.

اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. امیدواریم ختم به خیر شود. واقعا نمی دانم چه زمانی با توجه به ساختار فنی و آموزش هایی که نیاز است وی ای آر در ایران قابل استفاده خواهد شد، ولی در حالا انجام کار ها هستیم تا همین هفته با شرکت مورد نظر به توافق کامل برسیم و قرارداد ببندیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2183

به "واکنش افشاریان به وعده وزیر ورزش درباره VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش افشاریان به وعده وزیر ورزش درباره VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید