تور ارزان روسیه: واکسن روسیه فقط به عنوان تقویت کننده تزریق گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، وزارت بهداشت روسیه استفاده از اسپوتنیک لایت را فقط به عنوان تقویت کننده واکسن کووید 19 توصیه می نماید.

تور ارزان روسیه: واکسن روسیه فقط به عنوان تقویت کننده تزریق گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه استفاده از اسپوتنیک لایت را فقط به عنوان تقویت کننده واکسن کووید 19 توصیه می نماید.

وزیر بهداشت روسیه روز شنبه در جریان سفر کاری خود به منطقه ولادیمیر گفت، واکسن اسپوتنیک لایت باید فقط برای واکسیناسیون مجدد استفاده گردد و اصلاحات مربوط به دستورالعمل های واکسیناسیون به زودی منتشر خواهد شد.

موراشکو ادامه داد: در حالی که نوع دلتا در حال توسعه است، تغییراتی در توصیه های روش شناختی در خصوص واکسیناسیون صادر می گردد و و لازم به یادآوری است که از واکسن اسپونتیک لایت فقط برای واکسیناسیون مجدد استفاده گردد.

شرکت سازنده اعلام نموده است که واکسن اسپوتنیک لایت عوارض جانبی جدی ندارد و باعث مرگ و میر افراد نمی گردد. با توجه به ایمنی و کارآیی بالای این واکسن، تأثیر ترکیب آن با دیگر واکسن های فراوری شده در حال آنالیز است. نتایج مطالعات نشان می دهد که ترکیب دو واکسن اسپوتنیک لایت و آسترازنکا ایمنی بالایی در برابر بیماری کووید 19 ایجاد خواهد نمود و افراد پس از دریافت آن هیچ عوارض جانبی جدی را تجربه نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1908

به "تور ارزان روسیه: واکسن روسیه فقط به عنوان تقویت کننده تزریق گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: واکسن روسیه فقط به عنوان تقویت کننده تزریق گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید