نویل: فرناندز تاثیری مثل رونی و کانتونا در یونایتد دارد

به گزارش مجله پارمیسفان، فیل نویل معقتد است که تاثیرگذاری برونو فرناندز در منچستریونایتد شبیه به تاثیری است که وین رونی و اریک کانتونا یپش از این در این تیم داشته اند.

نویل: فرناندز تاثیری مثل رونی و کانتونا در یونایتد دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برونو فرناندز در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون جدا شده و به منچستریونایتد منتقل شد تا به فرشته نجات این تیم تبدیل گردد. او عملکرد درخشانی در فوتبال انگلیس داشت و به بازیکن کلیدی در ترکیب اوله گونار سولشر تبدیل شد و به آنها یاری کرد که در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و به لیگ قهرمانان راه پیدا نمایند. فیل نویل که پیش از این به عنوان مدافع در ترکیب یونایتد به میدان می رفت در این باره به پرمیر لیگ پروداکشن گفت: از زمان پیوستن فرناندز به یونایتد، او نشان داده که تاثیر بسیاری در تیم دارد. پس از گل ها و پاس های اولیه با خود فکر می کنید که این تاثیر از کجا سرچشمه گرفته است؟

آیا او می تواند در فصل دوم هم این اتفاقات را تکرار کند؟ او حتی بهتر هم شده است. وقتی حرف می زند مانند بازیکن و کاپیتان یونایتد حرف می زند. مانند بازیکنی که دوست دارد پیروز باشد و رهبر است حرف می زند. او بازیکن خاصی است. فکر نمی کنم کسی در چنین بازه زمانی کوتاهی تا این حد تاثیرگذار بوده باشد. شاید رونی و کانتونا و چنین نام های بزرگی چنین تاثیرهایی در این تیم داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1324

به "نویل: فرناندز تاثیری مثل رونی و کانتونا در یونایتد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویل: فرناندز تاثیری مثل رونی و کانتونا در یونایتد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید