نمایشگاهی با موضوع احساسات (شادی و غم)

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، در این نمایشگاه که با عنوان یک روز خوب می آید! برگزار می گردد منتخبی از کتاب های فارسی و غیرفارسی با موضوع احساسات (شادی و غم) به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاهی با موضوع احساسات (شادی و غم)

موضوع نمایشگاه یک روز خوب می آید! به مناسبت 18 تیر، روز ملی ادبیات کودک و نوجوان انتخاب شده و به یکی از مهارت های مهم کودک و نوجوان یعنی شاد بودن و غلبه بر غم پرداخته است.

اسامی بعضی از کتاب های این نمایشگاه عبارت اند از: جزیره شادی اثر ماریت تورن کویست با ترجمه محمدهادی محمدی، احساس امروز من نوشته میس فن هاوت با ترجمه مرسده عامری، درخت سرخ نویسنده و تصویرگر شاون تن و مترجم ریحانه خرم پناهی، وقتی غصه در خانه ات را می زند نویسنده و تصویرگر ایوا ایلند و دنای شما چه رنگی است؟ اثری از باب گیل با ترجمه مهرک میراب زاده.

بعلاوه علاوه بر نمایشگاه یک روز خوب می آید!، نمایشگاه دیگری با عنوان کتاب های مقوایی در کتابخانه مرجع کانون برقرار است.

کتاب مقوایی نسخه بادوامی از کتاب معمولی است که صفحه هایش بسیار ضخیم و شبیه مقواست. کتاب های مقوایی اولین ابزار آشنایی کودک با ادبیات است.

این کتاب های ساده که برای نوزادان و بچه ها نوپا نوشته شده اند، معمولا واژگانی بزرگ و تصاویری رنگارنگ دارند که توجه کودک و نوزاد نوپا را جلب می نماید.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه ها می توانند تا خاتمه تیرماه 1402 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6 تا 15 به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران کانون مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2289

به "نمایشگاهی با موضوع احساسات (شادی و غم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاهی با موضوع احساسات (شادی و غم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید