ناشران عظیم ترجیح می دهند از پورتال های شخصی در نمایشگاه فرانکفورت استفاده نمایند

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، درحالی که ساعاتی از شروع اولین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت گذشته است، بسیاری از ناشران عظیم بریتانیایی می گویند ترجیح می دهند به جای پورتال مشخص شده از سوی مسئولان آلمانی از سایت های خود برای هماهنگی با ناشران دیگر استفاده نمایند. آنها می گویند با توجه به تجربه نمایشگاه های کتاب مجازی در ماه های گذشته مثل نمایشگاه کتاب بولونیا و نمایشگاه کتاب پکن احساس می نمایند استفاده از پورتال نمایشگاه ها موجب ایجاد مشکلاتی برای کاربران آنها می گردد.

ناشران عظیم ترجیح می دهند از پورتال های شخصی در نمایشگاه فرانکفورت استفاده نمایند

طبق آمارهای موجود تا کنون نزدیک به 400هزار عنوان کتاب در پورتال مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت ارائه شده است که 1402 شرکت و انتشارات از سراسر دنیا آنها را عرضه نموده اند. انتشارات معتبر بریتانیا از جمله انتشارات پنگوئن و انتشارات اشت و حتی جان وایلی و اسپرینگر از جمله ناشرانی هستند که کتاب های خود را در پورتال نمایشگاه کتاب عرضه کردند ولی با این وجود برخی از شرکت های عظیم انتشاراتی در این کشور اعتقاد دارند باید از پورتال های خود استفاده نمایند.

شرکت های انتشاراتی مثل کارتیس براون، پی اف دی(PFD) و ایتکن می گویند برای ارتباط با ناشران دیگر کشورهای دنیا از پورتال ها و شبکه های مجازی خود استفاده می نمایند. ربکا ورموث مدیر بخش بین الملل شرکت انتشاراتی پی اف دی می گوید سال جاری تجربه برگزاری نمایشگاه های مجازی نشان داده است که استفاده از شبکه های خارج از پورتال های نمایشگاهی پیروز تر بوده است.

وی گفت: مشتری ها و کاربرانی که با ما کار می نمایند زیاد از پورتال های نمایشگاه های بولونیا و پکن راضی نبودند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از شبکه های مجازی خود برای هماهنگی و ارتباط استفاده کنیم.

البته انتشارات پنگوئن نیز در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت نموده است ولی این انتشارات نیز می گوید از شبکه خصوصی خودش برای ارتباط دریافت با ناشران و نویسندگان استفاده می نماید. شنتال نوئل مدیر بخش بین الملل این انتشارات استفاده از پورتال اختصاصی این انتشارات را مخصوص نمایشگاه کتاب فرانکفورت پیروز تر از حضور در پورتال های آلمانی ارزیابی می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1275

به "ناشران عظیم ترجیح می دهند از پورتال های شخصی در نمایشگاه فرانکفورت استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناشران عظیم ترجیح می دهند از پورتال های شخصی در نمایشگاه فرانکفورت استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید