مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل ونقل ریلی حل شده است

به گزارش مجله پارمیسفان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: خوشبختانه با استفاده از حمل و نقل ریلی توانسته ایم در زمان کوتاهی اقلام اساسی مردم استان را تامین کنیم.

مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل ونقل ریلی حل شده است

امیرحسین نظری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که باید برنج مورد احتیاج و مطلوب ذائقه مردم استان تامین گردد، اظهار کرد : باید احتیاج برنج استان با استفاده از کشت های درون استان یا برنج شمال تامین و همراه با برنج های خارجی در انبارهای استان به مقدار احتیاج ذخیره سازی گردد.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت برنج شمال، اضافه کرد: با توجه به برطرف شدن مشکل حمل و نقل بین شهری برای حمل کالاها، بنکداران می توانند احتیاجهای خود برای تامین کالاهای اساسی برطرف نمایند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ایجاد تعامل بین دستگاه های مرتبط به منظور برطرف مایحتاج ضروری مردم و همچنین لزوم برطرف مسائل بنکداران استان گفت: با توجه به وضعیت و التهابات کنونی بازار و تحریم های ظالمانه، با تعامل و همکاری می توانیم بحران پیش رو را پشت سر بگذاریم. در این زمینه می طلبد بنکداران نیز با مدیریت و درایت وضعیت موجود بازار را کنترل نمایند.

نظری توضیح داد: با توجه به جلسات متعدد تنظیم بازار در خصوص تامین اقلام اساسی مردم مانند رب گوجه فرنگی و روغن خوشبختانه با استفاده از حمل و نقل ریلی توانسته ایم در زمان کوتاهی اقلام اساسی مردم استان را تامین کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 70

به "مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل ونقل ریلی حل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل ونقل ریلی حل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید