ماجرای پرداخت نشدن پول ویلموتس چیست؟

به گزارش مجله پارمیسفان، فدراسیون فوتبال ایران مبلغ دستمزد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی را فراهم نموده اما هنوز راهی برای انتقال این پول پیدا نشده است.

ماجرای پرداخت نشدن پول ویلموتس چیست؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دو هفته پیش در یک گفت وگوی تلویزیونی خاطرنشان کرد دستمزد سرمربی تیم ملی تا دو سه روز آینده پرداخت می گردد اما امروز (سه شنبه) خبری نگران کننده از سوی رسانه های بلژیکی مخابره شد.

رسانه های بلژیکی خاطرنشان کردند که مارک ویلموتس به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش درخواست فسخ قراردادش را به فدراسیون فوتبال ارسال نموده است. حتی در این خبر علت غیبت اسپینوزی، مربی دروازه بان های تیم ملی پرداخت نشدن دستمزدش اعلام شده بود، اما گویا موضوع از سوی فدراسیون فوتبال به این بغرنجی نیست.

فدراسیون فوتبال پول دستمزد مارک ویلموتس و دستیارانش را تأمین نموده و این پول نیز به حسابی برای انتقال به حساب ویلموتس ارسال شده است. با این حال فدراسیون به دنبال مسیری برای انتقال این پول است تا مبادا مقابل این حساب نیز گرفته و دستمزد سرمربی تیم ملی پیش از انتقال به حساب او بلوکه گردد.

برای انتقال دستمزد ویلموتس به حسابش در بلژیک، فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی با وکلای بلژیکی در ارتباط هستند تا مطمئن ترین راه برای انجام این کار انتخاب گردد. با این حال فدراسیون هنوز نتوانسته راه مطمئنی برای انتقال پول به حساب ویلموتس پیدا کند و باید دید این ماجرا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا استمرار این اتفاق واکنشی را از سوی سرمربی تیم ملی به دنبال خواهد داشت یا نه.

تیم ملی ایران با مارک ویلموتس تاکنون 5 بازی را پشت سر گذاشته که در دو بازی محبت آمیز مقابل سوریه و کره جنوبی به ترتیب پیروزی 5 بر صفر و تساوی یک - یک به دست آمد. در سه بازی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین نیز مصاف با تیم های هنگ کنگ، کامبوج و بحرین به ترتیب پیروزی های 2 بر صفر، 14 بر صفر و شکست یک بر صفر را به دنبال داشت. ملی پوشان کشورمان 23 آبان ماه باید به مصاف عراق بروند.

  • ناگفته های مارک ویلموتس | دنبال تاریخ سازی هستم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 612

به "ماجرای پرداخت نشدن پول ویلموتس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پرداخت نشدن پول ویلموتس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید