فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد معین شد

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: سرمربی هلندی شیاطین سرخ اسامی آن دسته از بازیکنانی را که برای شروع کارش در لیگ برتر انگلیس به آنها احتیاج ندارد، اعلام نموده است.

فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد معین شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه دیلی میلی انگلیس، لوئیز فن خال در آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال منچستریونایتد گروهی از بازیکنانش را کنار کشیده است تا به آنها اعلام کند که باید به فکر یافتن تیمی جدید برای خود باشند، چون با عملکرد خود در اردوی پیش فصل نتوانسته اند او را متقاعد نمایند.

به گزارش دیلی میل سرمربی پیشین تیم ملی هلند روز گذشته (یکشنبه) با هفت نفر از بازیکن خود از جمله، رافائل داسیلوا، خاویر هرناندس، مروان فلینی، ویلفرد زاها، نانی، ویل کین و شینجی کاگاوا جلسه ای گذاشته است تا بگوید که از عملکردشان در یک ماهی که آنها را زیر نظر داشته، راضی نیست.

در بین این هفت بازیکن تنها کاگاوا، هافبک ژاپنی شیاطین سرخ توانسته مجوز ماندن در اولدترافورد را بگیرد که البته ماندن او چیزی بیش از ایفای نقش به عنوان جانشین و ذخیره دو هافبک اصلی تیم، آندر هررا و خوان ماتا نیست.

قرار دادن رافائل داسیلوا در فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد یکی از تصمیمات غیرمنتظره فن خال بوده است به خصوص که این بازیکن برزیلی الاصل یکی از مهره های ترکیب اصلی منچستریونایتد سرالکس فرگوسن بود.

گفته می گردد منچستریونایتد برای فروش هفت بازیکن مازاد فن خال به خصوص در خط دفاعی عجله ای ندارد، چرا که ابتدا می خواهد از رسیدن به گزینه های مورد نظر خود در بازار نقل وانتقالات اطمینان حاصل کند.

توماس فرمائلن، مدافع بلژیکی آرسنال که به تازگی به بارسلونا پیوسته است یکی از گزینه های فن خال بود که حالا باید قید رسیدن به او را بزند. دیگر گزینه مربی هلندی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعی اش، متس هوملز، مدافع آلمانی بورسیا دورتموند است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 551

به "فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید