عذرخواهی روابط عمومی پست بانک ایران از مشتریان

به گزارش مجله پارمیسفان، سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان این بانک به جهت اختلال ایجاد شده در سامانه های بانکی طی چند روز گذشته و عدم ارائه به موقع خدمات گفت: به منظور بهره برداری بیشتر مشتریان از خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز آنان به حضور در شعب و باجه های بانکی، سقف انتقال کارت به کارت این بانک از 60 میلیون ریال به 100 میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش یافت.

عذرخواهی روابط عمومی پست بانک ایران از مشتریان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران : متن عذرخواهی بدین شرح است:

مشتریان گرامی پست بانک ایران

با درود و آرزوی سلامتی

متأسفانه، چندروز اخیر به دلیل ضرورت بروزرسانی سامانه های اطلاعاتی این بانک با هدف ارائه خدمات مطلوب بانکی، نارسایی هایی در خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز ایجاد شد. ضمن پوزش از شما مشتریان گرانقدر بخاطر این اتفاق، به اطلاع می رساند؛ در اسرع وقت این کاستی ها مرتفع و خدمات بهتر و شایسته شما همراهان ارائه خواهد شد. امیدواریم با جلب رضایت شما مشتریان بتوانیم همانند گذشته خدمات شایسته ای را ارائه نماییم.

همچنین به منظور بهره برداری بیشتر مشتریان گرانقدر از خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز به حضور در شعب و باجه های بانکی، سقف انتقال کارت به کارت این بانک از 60 میلیون ریال به 100 میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش یافت.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1355

به "عذرخواهی روابط عمومی پست بانک ایران از مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی روابط عمومی پست بانک ایران از مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید