طرح هادی در 245 روستا در دست اجرا است

به گزارش مجله پارمیسفان، خواجه ای گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح هادی در 245 روستا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 146 میلیون ریال در دست انجام است.

طرح هادی در 245 روستا در دست اجرا است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیادمسکن استان زنجان گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح هادی در 245 روستا با یک میلیارد و 146 میلیون ریال اعتبار در دست انجام است که در صورت تخصیص اعتبار نسبت به شروع عملیات اقدام می شود.

او اضافه نمود: در طول یک سال گذشته، در 191 روستا با اعتباری بالغ بر 578 میلیارد ریال طرح هادی اجرا شده است.

خواجه ای ادامه داد: از پروژه های فوق 100 روستا مربوط به پروژه های آسفالت معابر از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری ها است که اعتبار آن 362 میلیارد ریال است.

او ایجاد زمینه بهبود شرایط اقتصادی روستا ها از طریق تسهیلات تولید، اشتغال، و ارتقاء درآمد روستائیان را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه روستا ها می توانند در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور مفید واقع شوند، اجرای طرح های هادی روستایی در بالا بردن کیفیت زندگی آن ها بسیار موثر بوده که در این راستا، خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در روستا ها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستا ها و ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه، بنیاد مسکن به نام متولی امر ساخت و ساز و اجرای طرح هادی در روستا ها در تلاش است تا با تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی در جهت توسعه و تقویت روستا ها قدم بردارد، گفت: باید هماهنگی و همکاری مناسبی میان دستگاه های اجرایی، نهاد ها و مردم برای توسعه و آبادانی روستا ها وجود داشته باشد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1864

به "طرح هادی در 245 روستا در دست اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح هادی در 245 روستا در دست اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید