شهرداری گلستان برای ساخت سینما در منطقه زمین واگذار می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، علیرضا عرب صبح دوشنبه در نشست مشترک کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان بهارستان که با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران برگزار گردید از احداث 2 کتابخانه جدید در گلستان اطلاع داد و گفت: هر کدام از این کتابخانه ها در زمینی به مساحت 900 مترمربع در 4 طبقه و یک سرای محله در زمینی به مساحت 500 مترمربع در 3 طبقه است.

شهرداری گلستان برای ساخت سینما در منطقه زمین واگذار می نماید

عرب در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری گلستان اهتمام زیادی در افزایش سرانه های فرهنگی این شهرستان دارد گفت: احتیاج شهرستان به مراکز فرهنگی و اجتماعی به خوبی احساس می گردد و اگر هر کدام از نهادهای ذیربط قدم کوچکی برای برطرف این احتیاجها بردارند مسائل فرهنگی اجتماهی شهرستان بسیار زودتر از آنچه که نشان داده می گردد حل خواهد شد.

شهردار گلستان از اعلام آمادگی شهرداری گلستان برای واگذاری زمین جهت ساخت سینما در این شهرستان نیز اطلاع داد و بیان داشت: مدیریت شهری گلستان در راستای افزایش سرانه های فرهنگی آمادگی خود را برای واگذاری زمین به بخش خصوصی جهت احداث سینما اعلام می نماید.

وی شهر بهارستان را دارای ظرفیت مناسبی برای احداث سینما دانست و ادامه داد: با احداث سینما گام موثری در رشد فرهنگ و پر کردم اوقات فراغت جوانان و مردم شهرستان برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 78

به "شهرداری گلستان برای ساخت سینما در منطقه زمین واگذار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری گلستان برای ساخت سینما در منطقه زمین واگذار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید