جایزه اصلی جشنواره ایتالیایی به فصل فراموشی فریبا رسید

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، هفتاد و سومین حضور بین المللی فیلم فصل فراموشی فریبا ساخته عباس رافعی به شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم سالنتو ایتالیا اختصاص یافت که دوم تا دهم سپتامبر (12 تا 20 شهریور) در ایتالیا برگزار گردید و جایزه بهترین فیلم سینمایی این دوره از جشنواره را دریافت کرد.

جایزه اصلی جشنواره ایتالیایی به فصل فراموشی فریبا رسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

رافعی در این باره به خبرنگاران گفت: خوشحالم که فیلمی از سینمای امروز ایران در بخش مسابقه جشنواره بین المللی سالنتو ایتالیا حضور داشت و سینمای نوین و پویای ایران را به جهانیان معرفی کرد.

وی ادامه داد: جالب است که مدیر فستیوال سالنتو بعد از دیدن فیلم فصل فراموشی فریبا که یک فیلم شهری است و تمام صحنه های آن در تهران فیلمبرداری شده است، کنجکاو می گردد که به ایران بیاید و در مصاحبه ای با خبرنگاران می گوید این فیلم تصوری را که رسانه ها و اخبار از ایران بوجود آورده اند کاملا به هم می ریزد و تصویری واقعی و مستند و صمیمی از ایران به نمایش می گذارد.

کارگردان فصل فراموشی فریبا در انتها عنوان نمود: خدا را شاکر هستم که به همراهی گروهی همدل و حرفه ای از سینمای امروز ایران توانستیم قدمی کوچک در راه اعتلای فرهنگ ماندگار ایران عزیز برداریم و تصویری مستند و واقعی از جامعه امروز ایران به نمایش بگذاریم.

فصل فراموشی فریبا تاکنون جوایز متعددی از جشنواره های بین المللی کسب نموده و در صفحه رسمی جشنواره هالیوود به عنوان پنج فیلم برگزیده هالیوود در سال 2015 معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 481

به "جایزه اصلی جشنواره ایتالیایی به فصل فراموشی فریبا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه اصلی جشنواره ایتالیایی به فصل فراموشی فریبا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید