سامسونگ برای نهمین سال متوالی محبوب ترین برند آسیا شد

به گزارش مجله پارمیسفان، با توجه به نتیجه تحقیقات شرکت کمپین آسیا-اقیانوسیه (Campaign Asia-Pacific)، سامسونگ الکترونیکس توانست برای نهمین سال متوالی، محبوب ترین برند آسیا گردد.

سامسونگ برای نهمین سال متوالی محبوب ترین برند آسیا شد

شرکت کمپین آسیا اقیانوسیه طی یک همکاری با مرکز تحقیقاتی نیلسن، به آنالیز محبوب ترین برند محبوب در آسیا پرداخت که در نهایت این سامسونگ بود که مثل همواره توانست در صدر جدول قرار بگیرد. غول کره ای توانست از بین 1000 برند موجود، رتبه نخست را کسب کند که این صندلی از سال 2012 تا به امروز متعلق به همین شرکت بود.

در طی نه سال اخیر، برای انتخاب محبوب ترین برند، از 8000 نفر با 14 ملیت مختلف در آسیا درباره برند محبوبشان سوالاتی پرسیده می شد و در نهایت سامسونگ در رتبه نخست قرار می گرفت. سال جاری نیز در بین تقریبا 1000 گزینه ای که برای انتخاب وجود داشت، سامسونگ توانست مقام اول را کسب کند. بعد از آن هم شرکت هایی نظیر اپل، ال جی و گوگل در مقام دوم تا چهارم قرار گرفتند.

بدیهی است سامسونگ در زمینه فروش محصولات نه تنها تجربه بالایی دارد بلکه توانسته تولیدات خود را به سراسر دنیا نیز عرضه کند. اکنون این برند نه تنها برای افراد مسن بلکه برای نوجوانان نیز شناخته شده است و کیفیت بالای آن هم در طول چند سال اخیر کاملا بر همگان ثابت شده. علاوه بر این ها، غول کره ای همواره توانسته با شجاعت مثال زدنی، محدودیت های فناوری را پشت سر بگذارد و به دنبال اختراع محصولات شگفت انگیز باشد که نمونه آن را می توانیم در گلکسی فولد 2 یا گلکسی Z Flip مشاهده کنیم.

گلکسی فولد 2 در کنار گلکسی نوت 20 معرفی نخواهد شد

البته شاید گلکسی فولد نتوانسته باشد آنطور که باید درخشان ظاهر گردد و حتی سامسونگ مجبور شد به خاطر نقص فنی، آن را از بازار جمع آوری نموده و نسخه بهبود یافته آن را راهی بازار کند، اما کمپین آسیا آن را مشابه تجربه اپل در معرفی اولین آیفون می داند که باعث تحول دنیای گوشی های هوشمند شد.

همچنین کمپین آسیا به نقل از مدیر Superunion Asia نوشت:

اینکه سامسونگ را چند سال متوالی در صندلی محبوب ترین برند آسیا می بینیم جای تعجبی ندارد. تنوع بالای محصولات این شرکت در کنار قدرت مثال زدنی در امر بازاریابی باعث شده کاربران با نیازهای مختلف و بودجه های گوناگون بتوانند از محصولات خوب آن بهره مند شوند.

به نظر شما، چه شرکتی بیش از همه، لایق انتخاب به عنوان محبوب ترین برند آسیا است؟

احتمال عمیق تر شدن شکاف بین مدل اگزینوس و اسنپ دراگون گلکسی نوت 20

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1139

به "سامسونگ برای نهمین سال متوالی محبوب ترین برند آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای نهمین سال متوالی محبوب ترین برند آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید