تلفن های همراه محبوب گیمرها

به گزارش مجله پارمیسفان، گر شما هم یک گیمر هستید که می خواهید با گوشی خود بازی کنید احتمالاً دل خوشی از گوشی های تلفن همراه معمولی ندارید چراکه از قدرت باتری و گرافیک مناسبی برای گیم ها برخوردار نیستند. اما بهتر است بدانید گوشی هایی کاملاً منطبق با شرایط گیم هم در بازار موجود هستند که البته باید برای خرید آنها هزینه های نسبتاً بالایی بپردازید.

تلفن های همراه محبوب گیمرها

ASUS ROG Phone 5: یکی از گوشی های هوشمند مناسب گیم را کمپانی ایسوس به بازار ارائه داده است. این گوشی که به طور ویژه برای گیمرها طراحی و فراوری شده، دارای پردازشگر اسنپدراگون 888کوالکوم است و صفحه 6.78اینچی و وزن حدود 238گرم دارد. این تلفن هوشمند دارای رم 16گیگابایتی و قابلیت ذخیره 256گیگابایتی است و با اندروید 11کار می نماید. باتری 6هزار میلی آمپری این گوشی هم بسیار کار را برای گیمرها آسان نموده است. این گوشی با قیمت 855دلار به فروش می رسد.

OnePlus 9 Pro: وان پلاس هم به جرگه برندهایی با گوشی های هوشمند مناسب گیمرها پیوسته است. این گوشی 6.7اینچی با سیستم عامل اندروید 11 کارمی نماید و به پردازشگر اسنپدراگون 888 کوالکوم مجهز است. در این گوشی969دلاری، بر گرافیک تمرکز زیادی شده است به همین علت هم برای گیمرها گزینه بسیار مناسبی به تعداد می رود.

Nubia RedMagic 6: در ساخت این گوشی نه تنها قدرت و سرعت مورد احتیاج برای گیمرها در کانون توجه قرارگرفته است بلکه ویژگی های دیگری هم برای گیمرها دارد. صفحه 6.8اینچی و سرعت بالای تاچ گوشی برای گیمرها بسیار رضایتبخش است و از آنجا که یک فن خنک کننده داخلی و دکمه هایی با استایل کنسول ها دارد رتبه خوبی در میان سایر گوشی ها برای گیمرها کسب نموده است. این گوشی با قیمت 650 دلار راهی بازار شده است.

Xiaomi Black Shark 4: شیائومی اما از نظر قیمت، بهترین تلفن هوشمند این فهرست را با بهای 500 دلار ارائه داده است. این گوشی 6.67اینچی مجهز به پردازشگر اسنپدراگون 870 کوالکوم است و حدود190گرم وزن دارد. این گوشی دارای رم 8تا 12گیگابایتی است و با اندروید 11 کار می نماید. البته بعضی گیمرها چندان به این گوشی روی خوش نشان نمی دهند، چراکه از پردازشگر قدیمی تری استفاده نموده است.

iPhone 12 Pro Max: این تلفن هوشمند بهترین گوشی اپل برای گیمرها با پردازشگر Apple A14 است. این گوشی که صفحه 6.7اینچی و وزن حدود 228گرم دارد مجهز به رم 6گیگابایتی است و با سیستم عامل IOS14 کارمی نماید. البته قیمت این گوشی هزارو 99دلاری بالاست و هر گیمری توان خرید آن را ندارد.

Samsung Galaxy Z Fold 3: سامسونگ هم در این زمینه از اپل عقب نمانده و یک گوشی با صفحه نمایش 7.6اینچی راهی بازار نموده که مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. این گوشی تاشوی 271گرمی از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید ولی قیمت بالای آن یک سد برای بسیاری از گیمرها به تعدادمی رود. این گوشی با بهای هزارو780دلار راهی بازار شده است و سازگاری آن با Samsung S Pen، یک قابلیت عظیم برای این گوشی محسوب می گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1812

به "تلفن های همراه محبوب گیمرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفن های همراه محبوب گیمرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید