زمان برگزاری ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تغییر کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، رضا امیدی، رئیس ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا ، کارتن، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به تغییر زمان برگزاری این رویداد، شرح داد: پیش از این قرار بود نمایشگاه 14 تا 17 تیرماه سال آینده برگزار گردد، اما به علت بعضی محدودیت ها در زمینه فضا و اختصاص نیافتن سالن هاى گروه 38 طى جلسات و هماهنگی هاى صورت گرفته با سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامى نمایشگاه هاى بین المللى تهران، زمان نمایشگاه به تاریخ 1 تا 4 مردادماه 1402 تغییر یافت.

زمان برگزاری ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تغییر کرد

وی ادامه داد: اکنون به علت فضای خوبی که این سالن ها دارند، براى دوره جارى سالن هاى 38a و 38b، به عنوان فضاى برگزارى نمایشگاه تخصیص یافته است.

امیدی بعلاوه درباره زمان جانمایی ثبت نام کنندگان گفت: باتوجه به درخواست هاى مکرر اجرا شده برای جانمایى ثبت نام کنندگان، با حفظ اولویت و گروه کالایى، نخستین مرحله جانمایى پنج شنبه این هفته براى متراژهاى بالاى 100 متر انجام خواهد شد.

به گفته وی، براى سایر متراژها نیز شنبه هفته آتى، جانمایى انجام خواهد شد و در این زمینه با نمایندگان شرکت ها هماهنگی هاى لازم انجام می گردد،

ششمین نمایشگاه تخصصى بین المللى کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده هاى سلولزى و ماشین آلات مربوطه یکم تا چهارم مرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2246

به "زمان برگزاری ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید