درباره عکسی از شهاب حسینی در شمایلی نزدیک به صدام حسین

به گزارش مجله پارمیسفان، امیر جدیدی در هم میهن نوشت: پیرو دفاع از خود در برابر این موج تازه حمله سایبری به این بنده کوچک، باید عرض کنم که اینجانب کوچکترین اطلاعی از فیلم مذکور نداشته و این شایعه را قویا تکذیب می کنم، چرا که مطابق مرامنامه ای که در حرفه و زندگی خود به آن پایبندم حتی در برابر کوهی از طلا هم حاضر به ایفای نقش این شخصیت منفور نیستم.

درباره عکسی از شهاب حسینی در شمایلی نزدیک به صدام حسین

ظاهرا عکسی از شهاب حسینی در فضای مجازی منتشر شده و از روی شمایل جدیدش عده ای بر او تاختند. متن بالا بخشی از واکنش شهاب حسینی به شایعه حضورش در نقش صدام حسین است.

در فیلم محمد مصطفی عقاد گروهی از مسلمانان از بیم جان به حبشه و پادشاه عادل اش پناه می برند. حکما خوانندگان این ستون فیلم را دیده اند، اما از آنجایی که ممکن است از خاطرتان رفته باشد مختصری از آن مواجهه را می نویسم. از طرف ابوسفیان فرستاده ای که از قضا دوست نجاشی است برای بازپس گیری پناهندگان مسلمان به حبشه می آید و درخواست و پیغام بزرگان قریش را به سمع و نظر نجاشی می رساند. وقتی حقانیت مسلمانان بر پادشاه عادل حبشه ثابت می گردد خطاب به نماینده قریش می گوید در برابر کوهی از طلا مسلمانان را به شما نمی دهم. حالا شهاب حسینی در برابر حرف عده ای آمده و از این دیالوگ شاهکار استفاده ابزاری نموده.

حقیقتش را بخواهید از انتخابش خوشم آمد، اما درکش از بازیگری و آکتوری را زیر سوال برد. اگر عوام چنین اظهار نظری نمایند و به بازیگری که نقش منفی بازی کند، لعن و نفرین بفرستند جای گلایه نیست. اما وقتی بازیگری که سال هاست مهمترین نقش های سینمای ایران را بازی نموده چنین اظهارنظری می نماید جای تامل دارد. نکته اینجاست که دنیای بازیگری دنیای نقش است. چه بسیار بزرگان عرصه بازیگری بودند که نقش منفی بازی کردند، ولی منفور نشدند چه بسیار که نقش مثبت داشتند و به واسطه رفتارشان در دنیای حقیقت منفور شدند. واقعیت این است آن چیزی که اهمیت دارد دنیای حقیقت است نه دنیای نقش.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2262

به "درباره عکسی از شهاب حسینی در شمایلی نزدیک به صدام حسین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره عکسی از شهاب حسینی در شمایلی نزدیک به صدام حسین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید