خبرنگاران 5950 دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی هرمزگان باهم به رقابت پرداختند

به گزارش مجله پارمیسفان، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: بیش از پنج هزار و 950 دانش آموز پایه نهم استان در 72 حوزه امتحانی برای ورود به مدرسه ها نمونه دولتی باهم به رقابت پرداختند.

خبرنگاران 5950 دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی هرمزگان باهم به رقابت پرداختند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

موسی دادی زاده عصر آدینه درحاشیه بازدید از حوزه آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی در سیریک اضافه نمود: از این تعداد، هزار و 800 دانش آموز پس از کسب نمره علمی لازم و باتوجه به علاقه مندی اعلام شده به 27 آکادمی نمونه دولتی دارای رشته های نظری و تعداد 180 نفر نیز به 2 هنرستان نمونه دولتی هرمزگان ورود پیدا می نمایند.

وی بیان داشت: این تعداد شامل بیش از 2 هزار و 870 دانش آموز پسر و بیش از سه هزار و 75 دانش آموز دختر پایه نهم متوسطه اول است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه از 17 خردادماه 99 آغاز و تا 31 تیرماه امسال ادامه داشت.

دادی زاده بیان داشت: باتوجه به حجم ابلاغی هرمزگان و میزان سهمیه دانش آموزان در هر شهرستان و منطقه، دانش آموزانی که در آزمون ورودی بتوانند بالاترین نمره را کسب نمایند، جواز تحصیل در این مدارس را پیدا می نمایند.

وی گفت: نتیجه این آزمون تا نیمه مردادماه سالجاری اعلام خواهدشد.

857 نفر در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شرکت کردند

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: آزمون استخدامی 857 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی سراسر استان در پنج حوزه امتحانی شرکت کردند.

موسی دادی زاده درحاشیه بازدید از حوزه امتحان استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در شهرستان میناب گفت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی سالجاری صبح امروزآدینه 20 تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

وی بیان داشت: با برگزاری این آزمون، میزان آمادگی علمی تعداد 857 آموزشیار نهضت سواد آموزی برای استخدام در آموزش و پرورش سنجیده خواهدشد.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان افزود: این آزمون متشکل از 60 درصد سووالات تخصصی و 40 درصد سووالات عمومی می باشد که هر فردی که بتوانند 50 درصد نمره را به درستی پاسخ دهد به استخدام آموزش و پرورش درخواهد آمد.

وی توضیح داد: برای سهولت در رفت وآمد آموزشیارن، فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتیگ این آزمون در پنح حوزه که شامل حوزه شماره یک شرق(جاسک، سیریک، بشاگرد و به مرکزیت سیریک)، حوزه 2 شرق (میناب)، حوزه سه شمال (حاجی آباد) حوزه چهار غرب (بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، بستک و به مرکزیت بندرلنگه) و همچنین حوزه شماره پنج مرکزی(بندرعباس، رودان، بوموسی، قشم وبه مرکزیت بندرعباس) برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1135

به "خبرنگاران 5950 دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی هرمزگان باهم به رقابت پرداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 5950 دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی هرمزگان باهم به رقابت پرداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید