خبرنگاران گروگانگیری13 نفر برای مجبور کردن اوکراینی ها به دیدن یک فیلم سینمایی

به گزارش مجله پارمیسفان، مسکو - خبرنگاران - یک فرد در اوکراین با گروگان دریافت 13 نفر در یک اتوبوس، رییس جمهوری این کشور را مجبور کرد تا از اوکراینی ها بخواهد به تماشای یک فیلم در دفاع از حقوق حیوانات بنشینند.

خبرنگاران گروگانگیری13 نفر برای مجبور کردن اوکراینی ها به دیدن یک فیلم سینمایی

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار خبرنگاران، این فرد 13 مسافر یک مینی بوس در شهر لوتسک اوکراین را گروگان گرفت و پس از آن به عنوان خواسته خود برای آزادی گروگانها، از ولادیمیر زلنسکی خواست تا از مردم این کشور بخواهد فیلم Earthlings در خصوص زندگی حیوانات را تماشا نمایند.

رئیس جمهوری اوکراین هم پس از اطلاع از درخواست گروگانگیر پیامی تصویری در فیس بوک خود منتشر کرد و از مردم خواست برای آزادی هموطنانشان به تماشای این فیلم بنشینند.

تنها دقایقی پس از اطلاع گروگانگیر از درخواست رییس جمهوری، ماکسیم کریوش که مسافران مینی بوس را به گروگان گرفته بود از آن بیرون آمده و خود را تسلیم ماموران پلیس کرد.

رئیس جمهوری اوکراین پس از مدت کوتاهی از آزادی گروگانها، فیلم را حذف کرد.

فیلم Earthlings یا ساکن کره زمین یا زملیانی فیلم مستندی به کارگردانی شون مونسون است که در سال 2005 در دفاع از حیوانات ساخته شده است.

این فیلم زندگی حیوانات برای عادت دادن و تربیت آنها برای زندگی در شرایط خانه و سرگرمی و نیز پژوهش های علمی یا استفاده از پوست آنها برای دوختن لباس را نشان می دهد.

در این فیلم همچنین صحنه هایی از زندگی حیوانات در فروشگاه های ویژه حیوانات را که با دوربین مخفی ضبط شده است را نشان می دهد.

لازم به ذکر است امروز نیز در اوکراین گروگانگیری شده و فردی که به جرم سرقت خودرو در دادگاهی در شهر پولتاوا در حال محاکمه بود با تهدید به منفجر کردن نارنجک یک سرهنگ پلیس را که رئیس اداره پلیس جنایی این شهر است به گروگان گرفته است.

در زمان حاضر ماموران امنیتی با این فرد برای آزاد کردن مقام ارشد پلیس در حال مذاکره هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1149

به "خبرنگاران گروگانگیری13 نفر برای مجبور کردن اوکراینی ها به دیدن یک فیلم سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گروگانگیری13 نفر برای مجبور کردن اوکراینی ها به دیدن یک فیلم سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید