خبرنگاران علی نژاد: باید از ظرفیت های قانونی برای حمایت از ورزش ناشنوایان بهره ببریم

به گزارش مجله پارمیسفان، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و گفت با بیان اینکه باید از ظرفیت های قانونی برای حمایت از ورزش ناشنوایان بهره ببریم، گفت: نگاه حمایتی وزارت ورزش به این فدراسیون ادامه خواهد داشت.

خبرنگاران علی نژاد: باید از ظرفیت های قانونی برای حمایت از ورزش ناشنوایان بهره ببریم

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان از این فدراسیون به عنوان فدراسیونی دارای انظباط مالی، اداری نام برد و گزارش حسابرس، بازرس و خزانه دار را بیانگر این مهم اعلام کرد.

وی رویداد رقابتی هشتمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان را که قرار بود در هنک کنگ انجام شود و بدلیل مسایل سیاسی برگزار نشد، فرصت خوبی برای مدال آوری این مجموعه اعلام کرد و گفت: این رویداد متاسفانه لغو شد و سال جاری هم بدلیل شیوع کرونا مسابقات در بیشتر رشته ها تعطیل است.

علی نژاد اهمیت حفظ آمادگی ورزشکاران و قهرمانان را در دوران کرونا مهم برشمرد و شرح داد: فدراسیون باید بتواند از طریق آموزش های از راه دور شرایط حفظ آمادگی را برای قهرمانان پدید آورد.

وی ظرفیت های قانونی در قالب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و برخورداری از سانس ها و امکانات مختلف ورزشی به ناشنوایان را مهم ارزیابی کرد و افرود: قطعا نگاه حمایتی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون همچنان ادامه خواهد داشت.

علی نژاد کار کردن در ورزش ناشنوایان را جهاد اعلام کرد و گفت: از زحمات تمام کسانی که برای توسعه ورزش ناشنوایان فعالیت می کنند تشکر می کنم و امیدوارم سال 99 هم سال موفقی برای این قشر رقم بخورد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1126

به "خبرنگاران علی نژاد: باید از ظرفیت های قانونی برای حمایت از ورزش ناشنوایان بهره ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: باید از ظرفیت های قانونی برای حمایت از ورزش ناشنوایان بهره ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید