خبرنگاران استاندارکهگیلویه وبویراحمد از محله های در حال بازسازی سی سخت بازدیدکرد

به گزارش مجله پارمیسفان، یاسوج- خبرنگاران- استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با میلاد حضرت مهدی موعود (عج) با حضور در شهر سی سخت علاوه بر ملاقات چهره به چهره با مردم آسیب دیده از فرایند بازسازی ها و ساخت و سازها بازدید کرد.

خبرنگاران استاندارکهگیلویه وبویراحمد از محله های در حال بازسازی سی سخت بازدیدکرد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، حسین کلانتری در این بازدید 2 ساعته پای درد دل مردم نشست و رو در رو جوابگوی مطالبات و نیازمندی های اهالی شهر سی سخت شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته از اولویت های مهم و اساسی است.

حسین کلانتری اضافه نمود: بر اساس دستور و تاکید ریاست جمهوری و پیگیری های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مسائل شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف هستیم.

وی تسریع در فرایند بازسازی ها و سرعت بخشی به کارها و ساخت و سازها را خواهان شد و گفت: همه دستگاه های خدمات رسان ، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در این شهر باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.

کلانتری به مردم این شهر اطمینان داد که آرامش و آسایش خانواده های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه با پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدارهای مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی های این مردم است و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: با همت و کوشش و همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاهها در آینده ای نه چندان دور شاهد بازسازی و مقاوم سازی شهر سی سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.

در این بازدید چند ساعته بعضی خانواده ها از کوششهای شبانه روزی و جدیت و پیگیری های ویژه استاندار و حضور مستمر وی در شهر سی سخت قدردانی کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1553

به "خبرنگاران استاندارکهگیلویه وبویراحمد از محله های در حال بازسازی سی سخت بازدیدکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندارکهگیلویه وبویراحمد از محله های در حال بازسازی سی سخت بازدیدکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید