حضور پررنگ خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش مجله پارمیسفان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سال جاری نسبت به سال های گذشته حضور خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران بسیار پررنگ تر بود.

حضور پررنگ خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران

ابوالفضل مکرمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، بیان نمود: سال جاری نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی و کل کشور به صورت متمرکز و هم زمان با هم برگزار گردید و این مسأله یاری کرد تا ما بتوانیم قابلیت ها و ظرفیت های خود را در حوزه های وزارتخانه ای از جهت کمی و کیفی به صورت بسیار خوب ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: 1200 متر از مساحت این نمایشگاه را خراسان رضوی به خود اختصاص داده و 500 متر به حوزه های سرمایه گذاری گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی اختصاص پیدا نموده است. همچنین حدود 40 هنرمند در زمینه صنایع دستی که عمدتا متعلق به صنایع شاخص استان بودند، در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، اظهار کرد: 200 متر هم به جشنواره غذا و سیاه چادرهای عشایر اختصاص داده شده که حضور داشتند. علاوه بر این ها هنرمندان موسیقی آیینی هم در فضای نمایشگاه در طول این چند روز به اجرای موسیقی آیینی پرداختند و هنرمندان ما در طول این چند روز فروش بسیار خوبی از ارائه محصولات خود داشتند.

مکرمی فر بیان نمود: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی برای آشنایی با ظرفیت های استان خراسان رضوی بوده است و امیدواریم استمرار این نمایشگاه ها بتواند ظرفیت های استان های مختلف را در هر نقطه از کشور به خوبی معرفی کند و تمامی علاقه مندان به این حوزه فرهنگی و تاریخی بتوانند به یافته ها و مقاصد مورد نظر خود به عنوان هدف گردشگری بپردازند.

وی ادامه داد: امیدواریم خراسان رضوی مقصدی برای تمام گردشگران زیارتی و فرهنگی باشد. سال جاری نسبت به سال های گذشته حضور غرفه های خراسان رضوی در نمایشگاه نسبت به سال های گذشته بسیار پر رنگ تر بوده است و در سال های آینده نیز این حضور بیش از پیش حس خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 745

به "حضور پررنگ خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید