جاهای خالی را در فوتبال جنوب پر کنید

به گزارش مجله پارمیسفان، اگر می خواهید سرنوشت استقلال خوزستان در آینده را بدانید، بهتر است درباره صندلی فعلی تیم های نفت تهران و سیاه جامگان جست و جو کنید.

جاهای خالی را در فوتبال جنوب پر کنید

به گزارش خبرنگاران ، شرایطی که استقلال خوزستان به لحاظ مسائل مالی و آشفتگی های درون تیمی تجربه می نماید، بی شباهت به وضعیت تیم های نفت تهران و سیاه جامگان در لیگ های قبل نیست. تیم هایی که مسائل مالی شان در میانه های لیگ مرز هشدار را رد نموده بود و حتی پول هتل و هزینه سفرهای شان برای انجام بازی ها را نداشتند. حالا هم اگر می خواهید سرنوشت استقلال خوزستان در آینده را بدانید، بهتر است درباره صندلی فعلی تیم های نفت تهران و سیاه جامگان جست و جو کنید.

استقلال خوزستان هم این فصل به خاطر همین مسائل مالی، 6 امتیاز خود را از دست داده است و در حال حاضر هم با مسائل زیادی رو به رو است. با این حال اما بدون شک با یاری های مالی سازمان لیگ هم که شده، این فصل را با همه مسائلش به پایان می رساند و فصل آینده شاید حتی تا مرحله سقوط به لیگ دسته سه هم پیش برود و بعد هم دیگر خبری از استقلال خوزستان نباشد.

شرایط این روزهای استقلال خوزستان و آینده قابل پیش بینی اش در کنار آشفته بازاری که این روزها در آبادان برپاست، حسرت مدیریتی اصولی در فوتبال جنوب را به دل طرفداران تیم های جنوبی گذاشته است.

واقعیت هم این است که آنچه استقلال خوزستان از آن رنج می برد، مسائل مالی نیست که ضعف مدیریتی است. ضعفی که باعث می گردد بدهی 40 میلیون تومانی یک بازیکن خارجی از سر سهل انگاری، به یک میلیارد برسد و کسر 6 امتیاز از این تیم.

نکته قابل توجه اینجاست که ضعف مدیریتی فوتبال جنوب فقط به تیم های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم محدود نمی گردد و حتی باشگاه فولادی که هم از نظر امکانات و هم از نظر مالی در بهترین شرایط قرار گرفته است، باز هم با ضعف مدیریتی رو به روست که اگر چنین نبود با امکاناتی که دارد، باید صندلیی به مراتب بهتر از چیزی را داشت که امروز در آن قرار گرفته است.

مدیریت قوی و دلسوز، احتیاج این روزهای فوتبال جنوب است. احتیاجی که باعث می گردد گاهی به افراد متمولی که تیم های شهرستانی دیگر را می خرند، حسادت نمایند. نه به خاطر پولی که وارد فوتبال استان نموده اند که به خاطر دلسوزی هایی که از پس این هزینه کردن ها می آید.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 104

به "جاهای خالی را در فوتبال جنوب پر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای خالی را در فوتبال جنوب پر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید