ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز، 26 بهمن ماه 98 شروع شد

به گزارش مجله پارمیسفان، ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز، 26 بهمن ماه 98 شروع شد و تا 5 اسفندماه ادامه دارد.

ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز، 26 بهمن ماه 98 شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز 26 بهمن ماه 98 شروع شد و تا 5 اسفند ماه ادامه دارد. دانشگاه علمی کاربردی دارای 800 دوره پودمانی است که از میان آن ها 11 دوره برای اجرای طرح سرباز ماهر اختصاص یافته است.

تخفیف 50 درصدی شهریه

دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری ستاد کل نیرو های مسلح و دانشگاه فنی و حرفه ای ثبت نام طرح ارایه آموزش های مهارتی به سربازان را شروع نموده است. سربازانی که در این دوره ها شرکت می نمایند، ضروری است تنها 50 درصد هزینه های آموزش را پرداخت نمایند. مابقی هزینه ها توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان های نیروی مسلح تامین خواهد شد.

ارائه 11 تک پودمان در مرحله آزمایشی

دوره های پودمانی در 4 حوزه اصلی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت ارایه خواهند شد. صنعت، جوشکاری، مکانیک ماشین ابراز، مکانیک خودرو، گرایش برق صنعتی، گرایش الکترونیک صنعتی، صنایع چوب و فراوری مبلمان، دامپروری، پرورش صنعتی طیور، باغبانی و فراوری محصولات گلخانه ای، گردشگری، مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار از دوره های ارایه شده خواهد بود.

سربازان علاقه مند به این دوره آموزشی برای ثبت نام ضروری است به سامانه دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه و پس از دریافت فرم ثبت نام به مراکز علمی کاربردی ناجا مراجعه نمایند.

گفتنی است، سربازان با گذراندن چهار تا پنج پودمان مدرک یک مقطع تحصیلی را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 850

به "ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز، 26 بهمن ماه 98 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز، 26 بهمن ماه 98 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید