ثبت اطلاعات کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی(HES)

به گزارش مجله پارمیسفان، تهران (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از ثبت اطلاعات کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی(HES) اطلاع داد.

ثبت اطلاعات کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی(HES)

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، سید حیدر میر فخرالدینی اعلام کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای با اعتقاد استوار به امر آموزش در هرشرایطی، برای ایفای نقش خود در شرایط همه گیری بیماری Covid19، تسهیل آموزش تعاملی به وسیله سامانه های آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داده است و کوشش می نماید با هماهنگی وزارت عتف و وزارت ICT امکانات و شرایط مناسبی را برای کادر علمی خود(اعضای هیات علمی، غیرهیات علمی و مدعو) فراهم آورد.

وی اضافه کرد: لازمه استفاده از امکانات در نظر گرفته شده از جمله اینترنت رایگان برای اساتید و سامانه های آموزش مجازی مستلزم ثبت اطلاعات مذکور در سامانه آموزش عالی(HES) وزارت عتف می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه با اشاره بر اینکه با ارسال بخشنامه های متعدد، شیوه نامه ثبت اطلاعات فوق الاشاره به دانشکده/آموزشکده های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای اطلاع رسانی شده است توضیح داد: تا به امروز اطلاعات حدود 14000 نفر از اساتید عضو هیات علمی، مدعو و کادر آموزشی در سامانه آموزش عالی(HES) ثبت شده است که کوشش ارزشمندی است و باید تا ثبت کلیه اطلاعات ادامه داشته باشد.

وی گفت: تا به امروز 39 مورد از سامانه های آموزش مجازی مورد استفاده دانشکده/ آموزشکده های دانشگاه نیز به تایید وزارت ICT رسیده است. لذا به همین دلیل لازم است باقی مانده سامانه های مذکور نیز برای بهره مندی از تعرفه رایگان اینترنت به تایید وزارت برسند که در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1282

به "ثبت اطلاعات کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی(HES)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت اطلاعات کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی(HES)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید