توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از 28 تیر

به گزارش مجله پارمیسفان، کارت شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (ویژه رشته های شغلی دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش) از روز سه شنبه 28 تیر برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از 28 تیر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، داوطلبان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ معین شده به توضیح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان معین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و بعلاوه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به علت در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد احتیاج، پیروز به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی گردد، ضروری است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و معین موضوع پیگیری برای دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

لازم به ذکر است؛ این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند؛ بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم برای بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2129

به "توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از 28 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از 28 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید