تغییر چشمگیر مدل 2023 هیوندای ورنا محبوب ایرانیان!

به گزارش مجله پارمیسفان، هیوندای ورنا از آن دسته خودرو هایی است که با ورود خود به بازار خودرو ایران، توانست فروش خوبی داشته باشد و حتی بعضی از مدل های آن که تا امروز بیش از 10 سال از فراوری آن ها می گذرد، کماکان خواستار دارند.

تغییر چشمگیر مدل 2023 هیوندای ورنا محبوب ایرانیان!

به گزارش خبرآنلاین، کابین هیوندای ورنا 2023 باعث سورپرایز ما می گردد، زیرا در یک خودروی مالی و مقرون به صرفه قیمت شاهد دو نمایشگر 10.25 اینچی، صندلی های جلوی گرم کن و سردکن دار، پوشش چرم، نورپردازی داخلی و طرح دو رنگ هستیم.

از دیگر تجهیزات سدان نو هیوندای می توان به سانروف برقی، صندلی راننده برقی، شارژ بی سیم گوشی هوشمند و حتی پدال شیفتر ها اشاره نمود. هیوندای قول داده است از کنترل های سنتی برای عملکرد های اصلی خودرو استفاده کند بنابراین ورنا 2023 از دکمه های فیزیکی زیادی در کنسول مرکزی استفاده می نماید.

نیروبخش ورنا نو پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید و آن را به وسیله گیربکس 6 سرعته دستی یا گیربکس متغیر هوشمند IVT به چرخ های جلو می فرستد.

البته پیشرانه قوی تر 1.5 لیتری توربو با خروجی 156 اسب بخار و گشتاور 253 نیوتون متر نیز در دسترس خواهد بود. این پیشرانه با گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه همراه می گردد. هیوندای ورنا نو در کشور هند با چهار تریم عرضه و قیمت آن از حدود 13200 دلار آغاز می گردد.

گران ترین نسخه ورنا 2023 قیمت 21 هزار دلاری خواهد داشت و از جمله آپشن های آن می توان سقف مشکی، پدال های فلزی اسپرت و… را نام برد. تمامی مدل ها از شش کیسه هوا، ترمز های دیسکی عقب، پایش فشار باد لاستیک ها، دستیار حرکت در سربالایی و ترمز پارک برقی برخوردار هستند. انتظار می رود نسخه اکسنت از این خودرو نیز در آینده نزدیک برای سایر بازار ها معرفی گردد، اما خبری از عرضه آن در آمریکا نخواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2302

به "تغییر چشمگیر مدل 2023 هیوندای ورنا محبوب ایرانیان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر چشمگیر مدل 2023 هیوندای ورنا محبوب ایرانیان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید