برخورد هواپیما با قطار لس آنجلس

به گزارش مجله پارمیسفان، برخورد هواپیمای کوچک شخصی با قطار در حال حرکت لس آنجلس آمریکا پلیس و اورژانس را به حالت آماده باش در آورد.

برخورد هواپیما با قطار لس آنجلس

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، با برخورد هواپیما با قطار شهری در لس آنجلس آمریکا مامموران پلیس ، خلبان زخمی را به بیمارستان منتقل کردند.

ویدئوی تکان دهنده از این حادثه لحظه ای را نشان می دهد که افسران پلیس لس آنجلس خلبان خونین را از هواپیمای کوچکی که تنها چند ثانیه قبل از کوبیده شدن به وسیله قطاری که بعدازظهر یکشنبه به سمت قطار می آمد، بر روی ریل راه آهن سقوط کرد، نجات دادند.

ماموران پلیس در نهایت خلبان را - که به نظر می رسد قادر به راه رفتن نیست و از سرش خون می ریزد - نجات می دهند و او را به خیابان می کشانند و از ریل قطار دور می نمایند و به بیمارستان منتقل می نمایند.

به گفته ایستگاه ساکرامنتو KCRA، تا به امروز هیچ آسیب دیگری از این حادثه گزارش نشده است و خلبان تنها فرد حاضر در هواپیما در لحظه تصادف بوده است.

طبق گزارش پلیس، هواپیما در نهایت حوالی ساعت 2:30 بعد از ظهر هنگامیکه در ارتفاع پایین پرواز می کرد با قطار برخورد نموده است.

سازمان هوانوردی فدرال می گوید این هواپیما از فرودگاه وایتمن در محله پاکویما لس آنجلس بلند شد و در ساعت 14:10 روز یکشنبه بر روی ریل فرود آمد.

محل سقوط درست خارج از محیط فرودگاه است و معین نیست چه چیزی باعث آن شده است.

FAA و هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در حال آنالیز این حادثه هستند.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1992

به "برخورد هواپیما با قطار لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد هواپیما با قطار لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید