بارسلونا به یک شرط با لیورپول توافق می کند!

به گزارش مجله پارمیسفان، باشگاه بارسلونا به لیورپول اطلاع داده که حاضر است در مورد بازگشت فیلیپ کوتینیو تابستان امسال به آنفیلد با این تیم مذاکره کند.

بارسلونا به یک شرط با لیورپول توافق می کند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ هیچ علاقه ای به حفظ فیلیپ کوتینیو، ستاره 28 ساله و برزیلی ندارد و تکلیف این هافبک 28 ساله و برزیلی نامشخص است. اخیرا اخباری در مورد احتمال حضور او در لیورپول مطرح شده و بارسلونا نیز در شرایطی خاص از رقم خوردن این انتقال در تابستان پیش رو استقبال می کند.

بارسلونا به دنبال فروش کوتینیو در تابستان امسال است و احتمال بازگشت به لیگ برتر و پوشیدن دوباره لباس لیورپول توسط مدیر برنامه او کیا جورابچیان اخیرا مطرح شده است. اخبار حاکی از آن است این ستاره برزیلی حتی با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تماس گرفته و به او اطلاع داده حاضر است با کاهش دستمزد دوباره به آنفیلد بازگردد.

اما نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد مدیران بارسا به لیورپول گفته اند تنها در صورتی که خواهان بستن قراردادی دائم هستند می توانند کوتینیو را جذب کنند و امکان انتقال قرضی وجود ندارد. بارسلونا برای مرتفع کردن نیازهایش در تابستان به پول نقد نیاز دارد و بعد از یک فصل حضور کوتینیو در بایرن مونیخ، دیگر تنها خواهان فروش دائمی اوست. بارسا برای خرید کوتینیو در ژانویه 2018 مبلغی بالغ بر 145 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کرد، اما قطعا حالا حاضر است با رقمی بسیار پایین تر نیز او را به فروش برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1082

به "بارسلونا به یک شرط با لیورپول توافق می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا به یک شرط با لیورپول توافق می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید