الجزیره : اروپا از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام عقب نشینی کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، شبکه خبری الجزیره اظهار داشت که کشورهای اروپایی از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام عقب نشینی نموده اند.

الجزیره : اروپا از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام عقب نشینی کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع خود اطلاع داد که کشورهای اروپایی عضو برجام از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی عقب نشینی نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین خبرنگار وال استریت ژورنال به نقل از منابعی در توئیترش نوشت که شورای حکام قصد ندارد قطعنامه ای علیه ایران صادر کند.

پیشتر ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه اعلام نموده بود که قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه و آلمان در انتقاد از کاهش همکاری های ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی، طی روزهای آینده در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به رأی گذاشته خواهد شد.

ایران هشدار داده است که تصویب چنین قطعنامه ای علیه خود را غیرسازنده می داند و آن را به مثابه انتها بیانیه مشترک 21 فوریه بین جمهوری اسلامی و آژانس بین المللی انرژی اتمی ارزیابی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1528

به "الجزیره : اروپا از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام عقب نشینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجزیره : اروپا از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام عقب نشینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید