افشای مشخصات گوشی میان رده اپو A76 4G

به گزارش مجله پارمیسفان، شرکت اپو میخواهد یک گوشی نو را روانه بازار کند. مشخصات این گوشی به تأیید چند وبسایت صدور گواهی رسیده است.

افشای مشخصات گوشی میان رده اپو A76 4G

به گزارش خبرنگاران، گوشی میان رده بعدی اوپو احتمالا اوپو A76 4G نام دارد. نام این گوشی هوشمند به تازگی در وبسایت های صدور گواهینامه NBTC و Telecom اندونزی ظاهر شده که بعضی از تعیینات آن را افشا را می نماید.

اطلاعات منتشر شده در این وبسایت های صدور گواهینامه نشان می دهد که شماره مدل گوشی، CPH2375 است. با این حال، به غیر از تایید وجود این گوشی، اطلاعات دیگری را فاش نمی نماید. از طرفی به لطف فهرست تعیینات دوربین FV5، تعیینات دوربین این گوشی هوشمند تعیین شده است.

این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی عرضه خواهد شد. این لنز تصاویر pixel-binned با کیفیت 12.6 مگاپیکسل ارائه می دهد. این دوربین بعلاوه دارای قابلیت EIS (تثبیت نماینده الکترونیکی تصویر) خواهد بود. این دستگاه در پنل جلویی نیز، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت خواهد داشت.

به جز این وبسایت ها، این گوشی قبلاً در وبسایت EEC نیز دیده شده بود. اما متاسفانه هیچ کدام از تعیینات گوشی در آن تأیید نشده است. اما، از آنجایی که این گوشی تا امروز چندین گواهینامه دریافت نموده است، می توان نتیجه گرفت این دستگاه به زودی عرضه می گردد. شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که این دستگاه ممکن است در اوایل ماه آینده میلادی عرضه گردد.

درباره دیگر محصولات شرکت Oppo نیز خبر های جدیدی منتشر شده است. می دانیم گوشی های محبوب سری Reno و Find X به زودی رونمایی می گردد. از سری رنو، گوشی های Oppo Reno 7 و Reno 7 Pro در بازار هند عرضه خواهند شد. این دو مدل از چیپست های میان رده پشتیبانی می نمایند. سری Find X نیز شامل گوشی های Oppo Find X5 و Find X5 Pro خواهد بود. گوشی Oppo Find X5 با تراشه Dimensity 9000 ارائه می گردد، در حالی که گوشی Find X5 Pro از پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2031

به "افشای مشخصات گوشی میان رده اپو A76 4G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی میان رده اپو A76 4G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید