شیائومی ردمی نوت 11S یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

به گزارش مجله پارمیسفان، این طور که به نظر می رسد باید کم کم آماده رونمایی از گوش شیائومی ردمی نوت 11S باشیم چرا که بار دیگر شاهد انتشار تیزری از آن بودیم.

شیائومی ردمی نوت 11S یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

پیش تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی می خواهد به زودی از گوشی ردمی نوت 11S رونمایی کند. این گوشی قرار است جانشین ردمی نوت 10S شود که در کنار گوشی های سری ردمی نوت 10 توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. همچنین شرکت چینی قابلیت های بسیار خوبی را هم برای آن در نظر گرفته است که باعث می شود این بار کاربران رغبت بیشتری برای خرید آن به نسبت مدل نسل گذشته یا میان رده های دیگر از شرکت های رقیب داشته باشند.

طبق آخرین گزارش هایی که در رابطه با ردمی نوت 11S منتشر شده است، می دانیم این محصول از دوربین چهارگانه روی پنل پشتی خود بهره می برد که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است. عملکرد سنسورهای 108 مگاپیکسلی که در گوشی های میان رده استفاده می شود به دلایل مختلف قابل مقایسه با پرچم دارها نیست اما در بین همان میان رده ها می توان گفت نماینده ی نو چینی ها عملکرد فوق العاده ای در زمینه ثبت تصاویر یا ضبط ویدیو خواهد داشت.

دوربین های دیگر هم شامل یک فوق عریض 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو می شوند. به احتمال بسیار زیاد دوربین چهارم یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر برای سنجش عمق خواهد بود اما در رابطه با آن خبری در اختیار نداریم که البته خوشبختانه خیلی هم مهم نیست.

از دیگر قابلیت های این گوشی فعلا خبری نداریم. اما انتظار می رود شیائومی آن را کاملا مجهز راهی بازار کند. برای مثال انتظار داریم شارژر پرسرعتی درون جعبه آن وجود داشته باشد، باتری پرظرفیتی برای آن در نظر گرفته شود و بسیاری موارد خوب دیگر که در کمتر میان رده ای شاهد هستیم.

لازم به ذکر است ردمی نوت 11S با توجه به آنچه تا به امروز در رابطه با آن منتشر شده قرار است در سه مدل با ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی 6/64، 6/128 و 8/128 گیگابایت راهی بازار شود. متأسفانه در رابطه با قیمت، تاریخ دقیق عرضه و بازار عرضه این محصول اطلاع زیادی در اختیار نداریم اما قطعا طی چند روز آینده باید شاهد انتشار خبری در این رابطه یا اصلا رونمایی خود محصول باشیم. چرا که خبر مربوط به رونمایی این گوشی را شعبه هندی خود ردمی در توییتر به اشتراک گذاشته است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2013

به "شیائومی ردمی نوت 11S یک قدم به عرضه نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی نوت 11S یک قدم به عرضه نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید