اظهارات متفاوت استرالیا و مالزی درباره یافتن یک شیئ تازه در سواحل استرالیا

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: استرالیا از پیدا شدن شیئی مستطیل شکل در جریان عملیات جستجو برای یافتن هواپیمای ناپدید شده مالزی خبر دادند اما مقامات مالزی از این موضوع اظهار بی خبری کردند.

اظهارات متفاوت استرالیا و مالزی درباره یافتن یک شیئ تازه در سواحل استرالیا

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان؛ مقامات استرالیایی از یافتن شیئی در اقیانوس خبر دادند که محتمل است متعلق به هواپیمای ناپدید شده مالزی باشدو با این حال مقامات مالزی گفتند که برای اظهار نظر درباره ارتباط میان این شیئ و هواپیما زود است.

مقامات استرالیایی گفتند یک شیئ فلزی را در آبهای سواحل غربی استرالیا مشاهده نموده اند. مارتین دولان یکی از مسئولان ارشد عملیات جستجو در این باره گفت: تصاویر گرفته شده به اندازه کافی توجه ما را جلب کرد. ما تمام سرنخ ها را جدی می گیریم.

اما وزیر حمل ونقل مالزی در کنفرانس خبری امروز خود گفت که این کشور هنوز تصویری از سوی استرالیا دریافت ننموده اند و هیچ یک از اشیائی که در عملیات جستجو یافت شده اند ربطی به هواپیمای مورد نظر نداشته اند.

یک منبع از وزارت دفاع استرالیا گفت که این شیئ در منطقه آگوستا واقع در 300 کیلومتری جنوبی پرث مشاهده شده است. به گفته این منبع شیی یافت شده مستطیل شکل بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 450

به "اظهارات متفاوت استرالیا و مالزی درباره یافتن یک شیئ تازه در سواحل استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات متفاوت استرالیا و مالزی درباره یافتن یک شیئ تازه در سواحل استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید