اشرف حکیمی در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن

به گزارش مجله پارمیسفان، دفاع راست اینتر در جهت جدایی از این تیم و پیوستن به پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

اشرف حکیمی در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران، پس از جدایی آنتونتو کونته از اینتر، کسی که این تیم را پس از 11 سال به قهرمانی سری A رساند، رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که انتظار می رود چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله روملو لوکاکو، لائوتارو مارتینس و اشرف حکیمی نیز از نراتزوری جدا شوند، حالا به نظر می رسد اولین بازیکن جداشده از این تیم اشرف حکیمی باشد.

رادیو مونت کارلو فرانسه گزارش داد؛ حکیمی با پاری سن ژرمن به توافق شخصی رسیده و پروژه این باشگاه فرانسوی او را برای پیوستن به تیم تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو متقاعد نموده است. در زمان حاضر مذاکرات بین دو باشگاه اینتر و پاری سن ژرمن با فرایند خوبی در جریان است و طرفین در آستانه توافق در زمینه انتقال این مدافع مراکشی به پاریس هستند.

باشگاه بایرن مونیخ هم در راه جذب اشرف حکیمی با پاریسی ها رقابت می نماید و آنها نیز با اینتر بر سر جذب این بازیکن در حال مذاکره هستند. چلسی هم دیگر مشتری مدافع پیشین رئال مادرید است، این در حالی است که اینتر روی این بازیکن قیمتی 80میلیون یورویی با احتساب پاداش های در نظر گرفته شده، گذاشته است.

اشرف حکیمی که تابستان گذشته پس از دو فصل حضور قرضی پیروز در بوروسیا دورتموند، از رئال مادرید جدا شد و به اینتر پیوست، نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در رقابت های سری A ایتالیا داشت. اینتر اما به دلیل مسائل اقتصادی که دارد، در نهایت مجبور به فروش چند بازیکن خود در این تابستان خواهد بود.

این مدافع 22ساله که تا سال 2025 تحت قرارداد اینتر است، فصل اخیر در 45 بازی اینتر را همراهی کرد و ضمن به ثمر رساندن هفت گل، 11 پاس گل هم برای هم تیمی های خود ساخت.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1705

به "اشرف حکیمی در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشرف حکیمی در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید