ارتباط بین باشگاه های ایران و اروپا افزایش یابد

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برقراری ارتباط باشگاه های ایرانی با باشگاه های ایتالیا، آلمان، اسپانیا از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که باید در این زمینه همکاری نمایند.

ارتباط بین باشگاه های ایران و اروپا افزایش یابد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که در محل فدراسیون فوتبال انجام شد، علی کفاشیان با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان همواره در عرصه مدیریت و برنامه ریزی عملکرد مطلوبی داشته این باشگاه را ستود و اظهار کرد: اگر در کشورمان حداقل چند باشگاه همچون باشگاه سپاهان داشتیم که دارای برنامه ریزی و سازماندهی مناسب بودند وضعیت ورزش کشورمان بسیار بهتر از این بود و در تمام سطوح دارای انسجام لازم بودیم

وی با بیان اینکه برای ارتقای ورزش خود به باشگاه هایی همچون فولاد مبارکه سپاهان نیازمند هستیم، از پرهیز در روزمرگی یاد کرد و گفت: از باشگاه ها به ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می خواهم که در بحث مدیریت های نوین باشگاه داری، پرورش و معرفی استعدادها، برقراری ارتباطات بین المللی با کشورهای صاحب نام فوتبال به ویژه ایتالیا، آلمان، اسپانیا ودر آسیا کشورهای ژاپن و کره جنوبی فدراسیون را کمک نمایند.

در ادامه بحث مدیرعامل باشگاه و رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه موضوعات و راهکارهای مختلفی در رابطه با باشگاه داری، حق پخش تلویزیونی، درآمدزایی، الزامات ای اف سی، سهمیه آسیایی و. را با کفاشیان و تاج مطرح نمودند و در این باره بحث و گفتگو صورت پذیرفت.

در این جلسه پورسینا نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نیکفر رئیس هیئت مدیره، خلیلیان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، کفعمی نائب رئیس و عطایی عضور هیئت مدیره باشگاه به همراه مهندس باقریان معاونت مالی و حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه حضور داشتند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 560

به "ارتباط بین باشگاه های ایران و اروپا افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط بین باشگاه های ایران و اروپا افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید