ادعای وسوسه انگیز مرد تایوانی، برنده شدن در لاتاری با تقلب هوش مصنوعی!

به گزارش مجله پارمیسفان، ایسنا نوشت: یک مرد تایوانی ادعا می نماید از فناوری ChatGPT برای فراوری اعدادی استفاده نموده است که به او در برنده شدن قرعه کشی یاری نموده اند.

ادعای وسوسه انگیز مرد تایوانی، برنده شدن در لاتاری با تقلب هوش مصنوعی!

پاتاویکورن بونرین(Patthawikorn Boonrin)، یک کاربر تایوانی فناوری ChatGPT اخیرا پس از به اشتراک گذاشتن جزئیات برنده شدن خود در لاتاری، در تیک تاک(TikTok) معروف شده است. بونرین در یک ویدئو، درباره نحوه استفاده از چت بات هوش مصنوعی شرکت OpenAI برای فراوری اعدادی شرح می دهد که آنها را برای شرکت در قرعه کشی و برنده شدن به کار گرفته است. راهبرد او شامل وارد کردن چند پرسش فرضی و تعدادی از اعداد برنده قبلی برای جستجوی ChatGPT است.

اعداد برنده بونرین برای قرعه کشی 57، 27، 29 و 99 بود و او 2000 بات تایلند معادل 59 دلار آمریکا برنده شد. اگرچه این یک جایزه بزرگ نبود اما بونرین در مصاحبه با یک نشریه محلی گفت که از این راهبرد برای فراوری اعداد قرعه کشی استفاده کرد و ChatGPT به او گفت که در خصوص این روش، بیش از مقدار وسواس نداشته باشد و اعلام نمود که برنده شدن در بخت آزمایی، یک شانس است. بعلاوه، ChatGPT به او پیشنهاد کرد که بیرون برود و کمی ورزش کند.

بونرین میخواهد بیشتر در خصوص تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای فراوری شماره های قرعه کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد نمود. بونرین ممکن است شرکت های قرعه کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.

از زمان شروع کار ChatGPT در نوامبر 2022، نظرات متعددی درباره اخلاق و مسائل مربوط به این فناوری وجود داشته است. موسساتی مانند کالج ها و دانشگاه ها، استفاده از این چت بات هوش مصنوعی را با این فرض که ممکن است سرقت ادبی و تقلب را در دانشگاه ها افزایش دهد، ممنوع نموده اند. در همین حال، چندین حوزه از جمله روزنامه نگاری، ارتباطات، هنر، فناوری و سایر صنایع از این خدمات استقبال نموده اند.

با وجود این، اجرای ChatGPT بدون حماقت نبوده است. معین شد انتشاراتی که هوش مصنوعی را برای فراوری بی سروصدای مقالات به کار می برند، قطعاتی حاوی اطلاعات نادرست منتشر می نمایند. آثار هنری که ظاهرا شبیه انسان هستند، اندام های لازم را ندارند و مدل زبانی GPT که به وسیله شرکت های دیگر استفاده می گردد، زمانی که در معرض دید عموم نهاده شد، نادرست عمل کرد.

نمی توان گفت که اگر افراد بیشتری سعی نمایند ChatGPT را به عنوان روشی برای فراوری اعداد قرعه کشی به کار ببرند، چه مسائلی ممکن است پیش بیاید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2255

به "ادعای وسوسه انگیز مرد تایوانی، برنده شدن در لاتاری با تقلب هوش مصنوعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای وسوسه انگیز مرد تایوانی، برنده شدن در لاتاری با تقلب هوش مصنوعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید