احمدی: شخصیت آلومینیوم در حال شکل دریافت است، تیم خوبی هستیم و نیاز به زمان داریم

به گزارش مجله پارمیسفان، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شخصیت تیمی ما در حال شکل دریافت است و نتایج خوبی در هفته های آینده می گیریم.

احمدی: شخصیت آلومینیوم در حال شکل دریافت است، تیم خوبی هستیم و نیاز به زمان داریم

مصطفی احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی بیرون از خانه برابر فولاد خوزستان گفت: همه می دانند که فولاد چه کیفیتی دارد و فصل گذشته هم نتایج فوق العاده ای گرفت. ما با توجه به گفته های کادر فنی، شناخت خوبی از فولاد داشتیم و بازی هوشمندانه ای هم انجام دادیم. دریافت یک امتیاز در اهواز نتیجه بدی نبود. از قلم نیاندازید که فولاد در اهواز استقلال را شکست داد. آنها واقعا تیم خوبی هستند و در این فصل هم نتایج خوبی خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا آلومینیوم اراک از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشته است؟ تاکید کرد: این تیم تازه به لیگ برتر آمده و باید به آلومینیوم زمان بدهیم تا خودش را با این شرایط جدید وفق بدهد. ما در هفته اول بازیکنان جدید را در اختیار نداشتیم و آن باخت تا حدودی شرایط تیم را بهم ریخت اما در ادامه شرایط بهتر شد. شخصیت تیمی ما در حال شکل دریافت است و مطمئن باشید نتایج خوبی در هفته های آینده می گیریم.

احمدی در ارتباط با دیدار مقابل ماشین سازی در هفته پنجم گفت: هر بازی سختی های خودش را دارد و در لیگ برتر تیم ضعیف نداریم. ماشین سازی هم تیم دونده و سختکوشی است اما ما تلاش می کنیم تا اولین برد در لیگ برتر را برابر این تیم کسب کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1377

به "احمدی: شخصیت آلومینیوم در حال شکل دریافت است، تیم خوبی هستیم و نیاز به زمان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: شخصیت آلومینیوم در حال شکل دریافت است، تیم خوبی هستیم و نیاز به زمان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید