آمریکا و انگلیس به دنبال هماهنگی بیشتر برای عملیات های نظامی در عراق

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی روز گذشته با همتای انگلیسی خود در مورد کوشش های دو کشور برای از رفع کردن بحران انسانی در شمال عراق رایزنی و مذاکره کردند.

آمریکا و انگلیس به دنبال هماهنگی بیشتر برای عملیات های نظامی در عراق

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تاکید نمود: چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس از مشارکت ارتش انگلیس در عملیات ارسال یاری های انسانی به مردم عراق تشکر نموده است.

بر اساس این گزارش کربی اضافه کرد: هیگل قول داده است تا با متحدان آمریکا در خلال بحران عراق همچنان در تماس باشد و وزرای دفاع آمریکا و انگلیس تاکید نموده اند که دو کشور همدیگر را نسبت به تازه ترین تحولات مربوط به بحران عراق آگاه نموده و به دنبال راه های بیشتری برای هماهنگی عملیات های نظامی باشند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه دستور بمباران هدفمند و محدود مواضع داعش در شمال عراق را صادر نموده است. گرچه به نظر می رسد این اقدام تنها راه برای جلوگیری از پیشروی بیشتر داعش است ولی بمباران عراق با انتقاد بعضی نمایندگان آمریکایی روبرو شده است. بعضی نمایندگان کنگره خواهان استراتژی بلندمدت اوباما در قبال بحران عراق شده و از وی خواسته اند تا پیش از هر اقدام دیگری در عراق از کنگره اجازه بگیرد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 550

به "آمریکا و انگلیس به دنبال هماهنگی بیشتر برای عملیات های نظامی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و انگلیس به دنبال هماهنگی بیشتر برای عملیات های نظامی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید