68 شمشیرباز آمریکایی، اروپایی و آسیایی به تهران می آیند

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، در میان چهارده کشوری که برای حضور در مسابقات شمشیربای کلاس A جوانان تهران اعلام آمادگی نموده اند کشوری مانند ترکیه با 10 شمشیرباز بیشترین تعداد شرکت کننده را در اختیار خواهد داشت در حالیکه کشورهایی مانند لبنان و سوریه هم تنها برای اعزام یک شمشیرباز اعلام آمادگی نموده اند.

68 شمشیرباز آمریکایی، اروپایی و آسیایی به تهران می آیند

از سفر با قیمت تور به پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

آذربایجان و ارمنستان (7 بازیکن)، دانمارک (5 بازیکن)، اتریش (4 بازیکن) و بلاروس (2 بازیکن) در کنار ترکیه (10 بازیکن) کشورهای اروپایی شرکت کننده در این مسابقات هستند. ضمن اینکه علاوه بر سوریه و لبنان (یک بازیکن) از قاره آسیا قزاقستان و عراق (8 بازیکن)، اردن (4 بازیکن) و قطر و کویت (3 بازیکن) هم در مسابقات حاضر خواهند بود. همچنین مکزیک (4 بازیکن) نیز به نمایندگی از قاره آمریکا و حوزه کارائیب برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نموده است.

حضور این چهارده کشور در مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان تهران یکشنبه گذشته و در سرانجام مهلت مشخص شده برای ثبت نام تیم های متقاضی حضور در این رقابت ها نهایی شد.

این برای یازدهمین سال متوالی است که مسابقات شمشیربازی کلاس A جوانان به میزبانی ایران برگزار می گردد. این رقابت ها ویژه شمشیربازان دو اسلحه سابر و اپه طی روزهای 23 و 24 آذرماه برگزار خواهد شد. ایران به عنوان میزبان با 40 شمشیرباز در مسابقات شرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 751

به "68 شمشیرباز آمریکایی، اروپایی و آسیایی به تهران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "68 شمشیرباز آمریکایی، اروپایی و آسیایی به تهران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید