دعوای شدید جهان جهانبخت با مادر مهراد جم ! ، توهین های زشت !

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: جهان جهانبخت بعد از حواشی فراوانی که برایش ایجاد نموده بودند به تنهایی فرزند خود را به جهان آورد و جواب مادر مهراد جم را با بلاک کردن داد .

دعوای شدید جهان جهانبخت با مادر مهراد جم ! ، توهین های زشت !

مهراد جم همسر سابق جهان جهانبخت بوده است. مهراد جم از خوانندگان پرطرفدار ایرانی است که پس از ترک جهان جهانبخت به ایران بازگشت. به تازگی فرزند مهراد جم و جهان جهانبخت به جهان آمده است. ظاهرا پس از به جهان آمدن فرزند جهان جهانبخت مادر مهراد جم در پیامک هایی به چهره این نوزاد پرداخت و جهان جهانبخت هم کنایه های مادر مهراد جم را بی پاسخ نگذاشت.

نام اصلی جهان جهانبخت چیست؟

جهان جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ آغاز کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می نماید. جهان با نام اصلی زهرا جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به جهان آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت نموده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

جهان جهانبخت در راه آمریکا

با خاتمه یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع اقتصادی خوبی داشتند و دارند و منو همواره ساپورتم می نمایند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت آنالیز سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

اولین بار سال 94 نام جهان جهانبخت در فضای مجازی پخش شد انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود آغاز شد. در این حادثه خانم پریوش اکبرزاده درگذشت و جهان که اولین نفر اعلام نماینده خبر بود از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی جمع کرد.

منبع : دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1932

به "دعوای شدید جهان جهانبخت با مادر مهراد جم ! ، توهین های زشت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای شدید جهان جهانبخت با مادر مهراد جم ! ، توهین های زشت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید