یک ماه بدشانسی!

به گزارش مجله پارمیسفان، سرمربی شهرخودرو مقصر اصلی نبردن های متوالی تیمش و حذف از جام حذفی را بدشانسی می داند.

یک ماه بدشانسی!

به گزارش خبرنگاران، بیشتر از یک ماه است که داوود سیدعباسی به عنوان سرمربی شهرخودرو انتخاب شده و از آن موقع تا به امروز، او در 8 بازی بار فنی نماینده مشهد را به عهده داشته که حاصل آن تنها یک پیروزی، آن هم مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی بوده که خیلی اوضاع خوبی در این فصل ندارد. در 7 ملاقات دیگر، 5 بازی شکست خورده و مقابل پیکان و پرسپولیس به تساوی رسیده است.

سیدعباسی در حالی بعد از ملاقات با مس رفسنجان پس از جام حذفی از بدشانسی های تیمش در این ملاقاتها گفته که انگار نه انگار که این تیم یک نیم فصل را بدون برد به اتمام رسانده است.

یا تعامل می گردد یا اگر نیست، خبرها و صحبت های کذب نباید 24 ساعت قبل از هر بازی در بیاید و آرامش تیم را به هم بریزد. این اتفاقات در این دوره ای که من آمدم زیاد بوده است. شانس هم با ما همراه نیست و مثلا در همین ملاقات می توانستیم برابر تیم خوب مس برنده باشیم. گل هایی که می خوریم روی بدشانسی است و دوستان هم در کوشش هستند که تمرکز تیم ما را به هم بریزند و ما هم سعی می کنیم با آن مقابله کنیم. این صحبت ها را سرمربی شهرخودرو در حالی انجام داده که انگار نمی داند ممکن است تا کمتر از 4 ماه دیگر، تیمش در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

جر و بحث او با بادامکی در حالی اتفاق افتاده که نتایج به هیچ وجه حق را به سرمربی نمی دهد زیرا حتی اگر هم بدشانسی عامل نتیجه نگرفتن شهرخودرو بود، دیگر بیشتر از یک ماه که نمی شد! مالک و مدیرعامل سکوت نموده اند و هیچ واکنشی نسبت به شرایط اخیر تیم نداشته اند. تیم فرهاد حمیداوی یک نیم فصل را بدون برد سپری نموده و مالک تنها کاری که انجام داده این بوده که یا در مصاحبه هایش از هیات فوتبال مشهد بد بگوید یا تیم را به تهران ببرد تا در تهران و بدون فشار طرفداران تمرین نمایند.

کار برای تیمداری حمیداوی در شهرخودرو سخت شده است و حالا به وسیله مختلف دست به دامن مسئولان استانی شده است. شاید بهتر است مالک پرحاشیه شهرخودرو مثل نیم فصل دوم فصل گذشته، کار را به کاردان بسپارد و بگذارد مسئولان استانی که مدعی تیم داری هستند، شانس خود را برای بقای تنها نماینده مشهد در استان امتحان نمایند. این شرایط نشان می دهد که بدشانسی بی خیال شهرخودرو نخواهد شد و جهتی که در آن هستند، جهت سقوط است.

تیمی که ظاهرا با بدشانسی ، بدترین خط حمله، بدترین خط دفاع و بیشترین تعویض مربی را در لیگ بیست و یک داشته، معلوم نیست با این شرایط چه زمانی درست خواهد شد و چه زمانی بدشانسی دست از سر سیدعباسی و تیمش برخواهد داشت. تا به امروز که یک جام حذفی از دست شهرخودرو رفته و به نظر می رسد تا 4 ماه آینده باید با لیگ برتر هم خداحافظی نمایند و باید دید که این بدشانسی که سرمربی شهرخودرو به آن معتقد است، دست از سر تنها نماینده مشهد در لیگ برتر برخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2086

به "یک ماه بدشانسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ماه بدشانسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید