گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: تمام بضاعت مان همین بود، برنامه ما برای المپیک آغاز شده است

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: دوست داشتیم در بازی های آسیایی 2018 طلا بگیریم، اما بضاعت مان همین بود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: تمام بضاعت مان همین بود، برنامه ما برای المپیک آغاز شده است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فصل الله باقرزاده بعد از دستیابی تیم ملی اسلحه سابر کشورمان به مدال نقره بازی های آسیایی 2018 گفت: دوست داشتیم طلا بگیریم، اما بضاعت مان همین بود. امروز مجتبی عابدینی و محمد رهبری روی فرم نبودند و بازی های خوب شان را انجام ندادند.کره جنوبی قهرمان دنیاست و حرف اول را همواره در شمشیربازی دنیا زده است. این تیم همین چند وقت پیش در مسابقات دنیای هم قهرمان تیمی شد و هم قهرمان انفرادی.

وی ادامه داد: نه این که زورمان به کره ای ها نرسد، اما به هرحال باید قبول کنیم آنها از ما جلوتر هستند. میانگین سنی بازیکنان کره ای از ما بیشتر است. این در حالی است که ما تیم جوان تری نسبت به آنها داریم. برای اینکه بهتر بشویم، باید از این بچه ها حمایت بیشتری کنیم. بار این تیم در بازی مقابل کره روی دوش علی پاکدامن بود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی خاطر نشان کرد: برنامه ما از الان برای المپیک 2020 توکیو آغاز شده است. منتظر اتفاقات خوب در این بازی ها باشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 582

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: تمام بضاعت مان همین بود، برنامه ما برای المپیک آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: تمام بضاعت مان همین بود، برنامه ما برای المپیک آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید