راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش مجله پارمیسفان، در ادامه رقابت های پاراتیروکمان قهرمانی آسیا در تایلند کمانداران ایران در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند و تنها یک کماندار در کامپوند مردان به مرحله فینال راه پیدا کرد.

راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با آژانس مسافرتی بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای پاراتیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند که تنها هادی نوری در کامپوند مردان توانست به فینال قهرمانی آسیا راه پیدا کند.

در دومین روز از رقابتهای پاراتیروکمان قهرمانی آسیا و در دور نخست حذفی کامپوند مردان، هادی نوری با نتیجه 140 بر 131 نماینده عراق را شکست داد، در دور دوم حذفی با نتیجه 143 بر 141 برابر کماندار ویتنام به پیروزی رسید و در یک چهارم نهایی با نتیجه 144 بر 138 نماینده پارالمپیک را شکست داد. وی در نیمه نهایی برابر کماندار مالزی با نتیجه 142 بر 136 به رجحان رسید و فینالیست شد.

وی در ملاقات فینال باید به مصاف کمانداری از چین برود.

همچنین مریم یاورپور در کامپوند بانوان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 135 بر 126 برابر کمانداری از اندونزی به رجحان رسید، در دور دوم با نتیجه 145 بر 141 برابر نماینده چین مغلوب شد و حذف شد.

در مادهW1 و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مجید کاکوش با نتیجه 135 بر 134 برابر محمدرضا زندی دیگر کماندار کشورمان به رجحان رسید.

وی در ملاقات نیمه نهایی برابر نماینده کره جنوبی با نتیجه 137 بر 128 مغلوب شد و به ملاقات رده بندی راه یافت. زندی در رده بندی با نتیجه 137 بر 128 مغلوب کمانداری از چین شد و در صندلی چهارم نهاده شد.

این مسابقات با هدف کسب سهمیه انفرادی پارالمپیک توکیو در رشته های ریکرو، کامپوند و w1 در بانکوک تایلند در حال برگزاری است.

در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا و در ریکرو حذفی زنان، زهرا دلخوش پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر کماندار تایلندی با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

دلخوش در یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کمانداری از چین شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 727

به "راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید